19 sie 2013

Lip Butter

Masełko do usta Nivea 
Udało mi się je dorwać w Biedronce na promocji za 6.99zł niestety nie było za dużego wyboru dlatego mam standardowe oryginalne bezsmakowe i bezzapachowe:) ale i tak się cieszę że je mam na jesień zimę będzie jak znalazł dla moich ust:)

Wzbogacona o masło shea i olejek migdałowy formuła balsamu do ust NIVEA z HYDRA IQ, zapewnia intensywne nawilżenie i długotrwałą pielęgnację. Kojąca formuła balsamu Original chroni przed wysychaniem i zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia dla niezwykle miękkich ust. 


Zapewnia codzienną pielęgnację i ochronę przed pękaniem wrażliwej skóry ust. Jego natłuszczająca konsystencja zapewnia ochronę przed słońcem, mrozem i wiatrem.
Nawilżająca formuła z Hydra IQ zawierająca masło shea i olejek z migdałów zapewnia intensywne nawilżenie i długotrwałą pielęgnację.

Dostępne cztery wersje zapachowe (masła mają identyczny skład, różnią się tylko aromatem):
- malina,
- wanilia i makadamia,
- karmel,
- original (wersja bezzapachowa).

Skład: Cera Microcristallina, Paraffinum Liquidum, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Aqua, Glycerin, Glyceryl Glucoside, BHT, Aroma, CI 77891, CI 77492



Nie spodziewałam się tego ale naprawdę przyzwoicie natłuszcza i odżywia usta, myślałam, że będzie tylko natłuszczać i ochraniać, ale usta po niej są naprawdę w bardzo dobrym stanie - nawilżone, gładziutkie, delikatne. Naprawdę to bardzo przyzwoite mazidełko do ust, na pewno lepsze niż pomadki.Przede wszystkim masełko pięknie nawilża,wygładza i regeneruje spierzchnięte wargi.Daję fajny efekt lekko nabłyszczonych ust, jeśli nie przesadzimy z ilością.


Plusy:
- bogata konsystencja
- przy regularnym stosowaniu-u mnie to jakieś kilkanaście razy na dobę
- dobrze wygładza usta,nawilża
- pozostawia na ustach ochronny film co sprawdziłoby się przy mrozach

- bardzo wydajne 
- pomysł na opakowanie trafiony,bo pudełeczko jest bardzo estetyczne 

Minusy:
- poza promocjami cena trochę wygórowana
- aplikacja trochę uciążliwa ,niewygodna  przez którą masełko się brudzi

21 komentarzy:

  1. Mam ochotę kupić malinowe ale czekam na jakąś promocję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może skocz sprawdź w swojej Biedroneczce:)

      Usuń
  2. W Biedronce są obecnie w promocji za 6,99 zł i widzę, że udało Ci się ją tam upolować ;) Nie kupiłam ze względu na to, że nienawidzę smarowideł w takich opakowaniach. Wolę sztyfty ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zdążyłam ale wyboru dużego nie miałam

      Usuń
  3. ja mam malinowe :) i mogę się nim sparować non stop jest mega :) a zapach rewelacja.

    Zapraszam do siebie z okazji rozdania Biżuteryjnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. postaram się wypróbować jak będzie w promocji

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie skończyłam wersję karmelową i zaczynam waniliową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie spóźniłam się na tą promocję ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam je- też tą wersję i jest super - wszystko prócz aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe czy były u nas inne wersje zapachowe???

      Usuń
  8. fajne to masełko :) ja na razie ciesze się pomadkami z Floslek, bo świetnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie jak coś się sprawdza to nie ma sensu od razu rezygnować:) ja akurat skończyłam pomadkę a masełko będzie jak znalazł na jesień:)

      Usuń
  9. zawsze, gdy jestem w Naturze chcę po nie sięgnąć, ale cena mnie odstrasza :(

    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie kusi wanilia ale poczekam do jesieni.Na razie moje usta nie potrzebują specjalnego nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też widziałam w biedronce!
    ale jakoś nie byłam przekonana!
    teraz jednak bym się skusiła . ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także niezbyt lubię aplikację za pomocą palca, dlatego raczej się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W Rossmanie są takie fajne pomadki z różnym postaciami, np. Marilyn Monroe, tak samo zamknięte w pudełeczku. Przez sposób aplikacji nie używam go w ogóle, ponieważ jeśli jestem poza domem to mam brudne ręce, nie zawsze mogę je umyć, a trochę głupio przykładać to pudełko do ust i smarować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam teraz wanilie i macadamia zapach tego masełka jest świetny:)
    kiedyś miałam karmel też zapach fajny:)

    OdpowiedzUsuń