5 sie 2013

Kilka nowości...i impreza

Parę nowych rzeczy po weekendzie....


Po pierwsze balsam Nivea z akcji na FB

Po drugie przesyłka od "Żyj Długo" w postaci kremu do twarzy
Po trzecie pierścioneczki z CCC cena za 2 szt. była śmieszna bo aż 5 zł
Po czwarte 2 bokserski z sh za 8 zł

i na koniec po piąte zapas wody termalnej 2 w cenie 16 zł wraz z przesyłką

A i zapomniałabym fotki z hip hop festiwalu na którym miałam okazje być ;)




Ogólnie koncert był mega udaną imprezą 3 dniową ;)
A wy słuchacie czasem Hip Hopu???





12 komentarzy:

  1. mam balsam Nivea pod prysznic ale w wersji granatowej

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne pierścioneczki :) a hip hopu nie słucham, jakoś mnie nie kręci taka muzyka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja słucham głownie ze względu na mojego K. i jakoś się wciągałam w to....

      Usuń
  3. Ładny pierścionek:))
    Woda,rzeczywiście dobra cena:)))

    pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam balsam pod prysznic Nivea granatowy i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o top super mam nadzieję że ja tez będę zadowolona z tego:)

      Usuń
  5. Też do mnie dziś dotarł balsamik Nivei :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja się niestety nie dostałam do tej akcji :(

    OdpowiedzUsuń