28 sie 2013

Domowe SPA z Perfectą

Saszetki nabyłam prawie w tym samym czasie obie zakupione w Lidlu za 1,55zł. Obie saszetki są podwójne.(2x6ml)


Perfecta SPA -domowy manicure
1.
Wygładzający peeling na bazie sproszkowanego szafiru, ciekłej parafiny, masła ze skórki pomarańczowej, gliceryny i alantoiny. Złuszcza zrogowaciałe komórki naskórka, działa łagodząco i nawilżająco. Tworzy na powierzchni skóry warstwę natłuszczającą. 
2.
Regenerująca maska-serum do wysuszonej i spierzchniętej skóry dłoni na bazie arniki górskiej, ciekłej parafiny, olejku jojoba, alantoiny i gliceryny. Nawilża, zmiękcza skórę, koi i przyspiesza naprawę mikrouszkodzeń naskórka. Tworzy na dłoniach tzw. 'niewidzialne rękawiczki', zabezpieczając przed utratą wody. 

Peeling choć niepozorny, jest naprawdę świetny,delikatny,a jednocześnie niezły z niego zdzierak.Ma przyjemny zapach. Dłonie stały się nawilżone i gładkie.Skóra odzyskała blask i zdrowy wygląd.Krem szybko się wchłania.


Perfecta SPA-domowy pedicure
1.
Peeling na bazie pumeksu ze skały wulkanicznej, olejku bawełnianego, ciekłej parafiny i alantoiny. Perfekcyjnie złuszcza zrogowaciały naskórek, pozostawiając skórę gładką i miłą w dotyku. Wspomaga krążenie, przez co rozgrzewa zziębnięte stopy. 

2.
Zmiękczająca maska-serum na zrogowaciały naskórek stóp na bazie roślinno-witaminowego kompleksu zmiękczającego,arniki górskiej, ciekłej parafiny i alantoiny. Doskonale zmiękcza zrogowacenia, przyspiesza naprawę pęknięć naskórka, nawilża i rozgrzewa stopy. 

Pierwszy etap to wulkaniczny peeling. Jego konsystencja jest gęsta, wydaje się być delikatna, na pierwszy rzut oka drobinki nie są zauważalne. Jednak podczas masowania zauważa się ich ogromną moc,doskonale usuwają martwy naskórek i pozwalają zauważyć gładkość stóp.

Maska-serum jest typowo kremowa o lekkiej formule, doskonale się ją rozprowadza na stopach. Zawartość saszetki jest wystarczająca, by pokryć dokładnie stopy.Świetnie zmiękcza naskórek i sprawia, że stopy są delikatne i gładkie.Wchłanianie trwa dość długo- resztę trzeba wmasować w stopy.

14 komentarzy:

  1. Super post!:)

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/23.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak spotkam to zakupie :) Domowe Spa uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam oby dwie saszetki ale jeszcze jakoś nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. z perfecty jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze jej poszukać ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    + Mogłabyś u mnie na blogu kliknąć w banner Sheinside? Powiadom mnie w komentarzu, że to zrobiłaś, a ja polecę Twój blog w następnym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie wiedziałam, że Perfecta ma coś takiego :) zawsze zaopatrywałam się w maseczki do twarzy :) trzeba będzie wybrać się do drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do rak mnie zachęciłaś, chyba sobie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej firmy używam takiej saszetki tylko że czerwonej i jestem bardzo zadowolona :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. oba produkty miałam i bardzo mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam oby dwa! :)
    Jak dla mnie super :) - kupuję je dość często :)
    i serdecznie polecam! <3

    http://life-is-too-short-for-sadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń