21 sie 2013

Avon, Mega Effects Mascara

Dziś przedstawię Wam kosmiczny tusz do rzęs od AVON.Wiem,że wiele z Was zastanawia się nad zakupem i mam nadzieję,że moja opinia się przyda.Udało mi się go wygrać ostatniego dnia w grze na FB





.
Jak zapewnia sam producent, tusz Mega Effects AVON to przełom w makijażu – zapewnia 24-godzinną objętość, pozostawiając rzęsy ciemniejsze, gęstsze i bardziej wyraziste. Szczoteczka Wonderbrush dostosowuje się do różnych kątów przykładania oraz pasuje do naturalnego kształtu rzęs. Maluje je równomiernie od nasady po same końce.  Dodatkowo unikalna szczoteczka nabiera jednorazowo do 40% więcej tuszu niż szczoteczka tradycyjna.





Jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim wyglądem tuszu do rzęs, jest on naprawdę nietypowy .Przyznam się, że użycie tego tuszu było dla mnie mega wyzwaniem.Tusz rozdziela, pogrubia i trochę wydłuża. Aplikacja jest na początku troszkę kłopotliwa.Malowanie nim wymaga prawdziwej perfekcji.Tusz trzyma się na rzęsach cały dzień nie kruszy się, nie rozmazuje i nie podrażnia.Ergonomiczna zginana rączka zapewnia łatwą aplikację.Silikonowa szczoteczka fajnie dopasowuje się do kształtu rzęs.Ultra czarne silikonowe pigmenty dają efekt mega intensywnej czerni. 




Regularna cena - 45,00 promocja-19,90 zł

27 komentarzy:

  1. Fajnie podkreśla rzęsy :) świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziekuję.Staralam sie zwiezle i na temat ;-)

      Usuń
  2. Widziałam ten tusz i bardzo mnie zaciekawił swoim wyglądem, właśnie byłam ciekawa czy aplikacja jego jest łatwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku troszkę cieżko...ale po kilku probach juz normalnie

      Usuń
  3. Pięknie wygląda na rzęsach , wcześniej zastanawiałam się nad nim ale przeczytałam o nim negatywną opinie i zrezygnowałam i teraz już sama nie wiem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez czytalam rozne opinie jednak dla mnie calkiem ok tusz

      Usuń
  4. niespotykan opakowanie, mysle ze to poniekad chwyt marketingowy :)
    efekt taki sobie :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam bardzo ciekawa tego tuszu - jak się sprawdza itp. :)
    Jednak ze względu na cenę raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena faktycznie wysoka...mozna rownie ladny efekt osiagnac tez innym tanszym tuszem

      Usuń
  6. WOW! Jestem zaskoczona! ;) Rewelacja! :D Świetnie rozdziela rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny efekt ale ja taką szczoteczką chyba bym się skrzywdziła a nie pomalowała ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe tez mialam obawy jak zblizalam ja w strone oka

      Usuń
  8. Zastanawiam się nad jego zakupem ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że napisałaś recenzję bo byłam strasznie ciekawa tej maskary :)

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię go :):) i jak widać piszemy o tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszyscy kuszą tym tuszem ! :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kusza ;-)moze sie skusisz i Ty
      Pozdrawiam rownież:-*

      Usuń
  12. Efekt jak dla mnie świetny :) Nie wiem czy umiałabym dobrze manewrować tą szczoteczką? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kosmiczna maskara, ja na pewno nie umiałabym się nią malować

    OdpowiedzUsuń