22 sie 2013

A-z Medica Maca Krem nawilżający

Przeznaczenie:    
Krem dla każdego rodzaju skóry, zwłaszcza na dzień dla cery zmęczonej, mało elastycznej, potrzebującej skutecznego nawilżenia. 
Polecany również do stosowania na noc dla cery mieszanej i tłustej wymagającej regeneracji. 


Działanie:
Dzięki zawartym w wyciągu z maki ( Lepidium meyenii) proteinom, fitohormonom, nienasyconym kwasom tłuszczowym, witaminom (A, B1, B2, B6 i C) i składnikom mineralnym (żelazo, wapń, miedź, cynk, mangan, potas, sód, jod) krem działa odżywczo, rewitalizująco i łagodzi widoczne objawy starzenia się. Duża zawartość wyciągu z Imperata cylindrica w kremie zapewnia długotrwałe (do 24 godzin) nawilżanie skóry.Skóra staje się odpowiednio napięta i elastyczna. Krem jest wygodny w użyciu i szybko się wchłania. 

Skład: 
Aqua, Octyl Stearate, Glyceryl Stearate (and) PEG-100 Stearate, Myristyl Ether Propionate, Glycerin, Stearic Acid, Mineral Oil, Imperata cylindrica-PEG-8-Carbomer, Coffea robustaExtract, Cetearyl Alcohol, Panthenol, Lepidium meyenii Extract, Parfum, DMDM Hydantoin Jodopropynyl Butylcarbamate, Triethylamine 

Stosowanie :
Najlepsze efekty zapewnia codzienna pielęgnacja skóry. Rano i/lub wieczorem nanieść krem na oczyszczoną skórę, delikatnie rozsmarować i pozostawić do wchłonięcia.
  • do cery zmęczonej i mało elastycznej
  • długotrwale nawilża, odżywia i regeneruje
  • wyciąg z zielonej kawy usprawnia mikrokrążenie, dotleniając i odżywiając tkankę skórną
  • zawiera kwas heliantowy będący naturalnym filtrem UVB
  • koryguje owal twarzy i wygładza skóry
  • pozwala zachować młody i zdrowy wygląd skóry

 





Nie przypuszczałam, że uda mi się znaleźć krem, po którym skóra nie będzie się wreszcie łuszczyć.Zawsze miałam problem z skórkami na nosie od kiedy zaczęłam używać tego kremu problem zniknął z czego bardzo się cieszę.Krem świetnie nawilża, nawilżenie długo się utrzymuje, nie podrażnia skóry, czasem skóra jest tłusta jak się nałoży go zbyt dużo.
Krem jest biały w zwykłej plastikowej tubce z zakrętką,konsystencja jego jest dość gęsta nie lejąca.

Pojemność:75ml/25 zł

3 komentarze:

  1. Jeszcze się z nim nie spotkałam :) Ja jestem wierna Cetaphil`owi, ale może na ten też kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... W ogóle nie słyszałam o tym kremie ;) Dobrze wiedzieć, że taki istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. istnieje i jest bardzo fajny...nabyć można go w łatwy sposób....

      Usuń