29 lip 2013

VICHY Aqualia Antiox

Hej kochane...ten upał  mi już doskwiera.Nie mogę sobie znaleźć miejsca czy to w domu czy na zewnątrz wszędzie jest mi za gorąco ....nawet nie mam ochoty siedzieć przed komputerem wolę gdzieś w cieniu nad wodą dlatego nic nie piszę:)
Ale na dziś przygotowałam Wam recenzję fluidu nawilżającego Vichy.



Po 25. roku życia na skutek stresu oksydacyjnego komórki macierzyste skóry tracą zdolność do regeneracji. W efekcie skóra staje się ziemista, uwidaczniają się na niej pierwsze oznaki starzenia i zmęczenie. Laboratoria Vichy wyselekcjonowały POLIFENOL Z CYTRUSÓW – silny antyoksydant, aby chronić komórki macierzyste – źródło młodości skóry.VICHY Aqualia AntiOx fluid doskonały dla  kobiet w wieku powyżej 25 lat.

Działanie:
Usuwa oznaki zmęczenia - ziemisty koloryt skóry. Zapewnia efekt zdrowej, promiennej cery. Chroni komórki macierzyste przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Natychmiastowy efekt zdrowego blasku. Fluid o specjalnej formule zapewniającej natychmiastowy blask skóry. Pomaga chronić młodość skóry dzięki silnemu działaniu antyoksydacyjnemu.Zapewnia efekt gładkiej, wypoczętej i zdrowej skóry o promiennym kolorycie.Po 15 dniach widoczna poprawa 3 oznak młodości skóry: blasku, kolorytu, powierzchni skóry.

Wskazania:
- pielęgnacja nawilżająca
- do wszystkich typów skóry


Skład:
Kompozycja składników aktywnych o optymalnym działaniu wzmacniającym potencjał regenerujący komórek macierzystych wobec stresu oksydacyjnego.
- czysty Polifenol z Cytrusów
- witamina Cg
- witamina E
- LHA

Moja opinia





Plusy:
-dość przyjemna konsystencja, 
- nie zapycha,
- daje delikatne rozświetlenie,
- faktycznie nawilża.
- wydajny,
- dobry jako lekki krem na lato,
całkiem fajnie wygładza,
- szybko się wchłania
-  skóra wygląda świeżo, promiennie
Minusy:
- po aplikacji fluid zostawia lekko tłusty film na twarzy,
po nałożeniu na niego podkładu skóra po kilku godzinach dość mocno ciemnieje,
- lekkie rozświetlenie czasem przeradza się w mega błyszczenie skóry,
- specyficzny zapach, który nie każdemu może się spodobać,
- cena ok.60 zł/40ml

Oby przeżyć te upały i nie zwariować:)


13 komentarzy:

  1. kiedyś używałam linii normaderm vich ale typ cery mi się zmienił.

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym ale cena mi się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no większość kosmetyków vichy ma takie ceny niestety...

      Usuń
  3. Cena jak to Vichy, ale szkoda, że ciemnieje po jakimś czasie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie jak to vichy .....ceny wysokie....

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. no szkoda , tym bardziej nie nadaje się pod podkład....

      Usuń
  5. cena trochę wysoka :P chętnie bym najpierw przetestowała jakąś próbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również skusiłabym się na jakąś próbkę :)
    Urlop mi mija strasznie szybko ale kładzenie płytek w domku strasznie cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to super.....a wolne zawsze mija bardzo szybko....

      Usuń
  7. z tej marki podkładów jeszcze nie maiłam :)

    OdpowiedzUsuń