17 lip 2013

The end.....

Hej piękne:)

Dziś dwa słowa o współpracy ,którą stwierdziłam ze sama zakończę bo nie miała ona sensu.....i nie była warta swojej ceny. Bynajmniej takie jest moje zdanie.Z resztą dużo dziewczyn samych się o tym przekonało.Mowa o współpracy z firmą JM Spa&Wellness Kosmetyki.
Dla mnie to troszkę kpina z blogerek.Nie dość że płacimy za paczkę piszemy recenzje ,polecamy itd to ich podejście jest bardzo kiepskie.Podczas rozmów na ich profilu na Fb wywiązują się same nieporozumienia, wprowadzanie w błąd i inne tego typu rzeczy tak jak zablokowanie by nie pisać wiadomości .Oprócz tego ostatnie paczki kompletne niewypały.
Ja osobiście już przekonałam się na własnej skórze co i jak odnośnie tej współpracy i postanowiłam podziękować.Pani zarzuciła mi oszustwo i skierowała sprawę do Pani Kierownik zawieszając wysyłkę paczek.....a odpowiedzi od Pani kierownik nie uzyskałam do dziś.Wydaje mi sie ze jednak takie sprawy powinny być wyjaśniane jak najszybciej no ale cóż.....
Szkoda tylko mojego czasu i nerw:)



8 komentarzy:

  1. no faktycznie nieładnie.. szkoda nerwów na taką współpracę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam sporo złego o współpracy blogerek z tą firmą.Myślę że dobrze robisz rezygnując

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak myślę:)juz od początku nie zapowiadało się ciekawie....

      Usuń
  3. Ojej to źle... dobrze że zrezygnowałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wole kupić sobie coś porządnego i napisach recenzje niż dostawać buble i je oceniać....

      Usuń
  4. Dlaczego zarzucono Ci oszustwo??

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze jest to, że ta firma ma kosmetyki w swoim asortymencie jak np.maseczki ziaji które kosztują w sklepach niecałe 2 zł. Blogerki piszą,że nie chcą testować szamponów bo włosy i skóra głowy źle reagują na nowe szampony. Firma wie lepiej . Pakuje blogerkom szampony i nie obchodzi ich to co pisały,że szamponów nie chcą. Głaskaj firmę! Firma wie lepiej! Słyszałyście o aferze z glossy box? Dali blogerkom szampon z datą ważności do końca grudnia i błyszczyk zamrożony na kość....

    OdpowiedzUsuń