22 lip 2013

Po weekendzie....czyli zakupowo

Hej piękne...jak Wam minął weekend? U mnie pogoda była super:) W sobotę byłam na zakupach i przy okazji coś wpadło mi do koszyka :D

Nie robiłam wielkich zakupów kosmetycznych czy ciuchowych....bo ogólnie tak nie mam....idąc do sklepu kupuję tylko jak coś mi wpadnie w oko lub czegoś potrzebuje.Nie mam określonego celu że np idę i muszę kupić jakiś krem albo pomadkę czy coś innego.Gdy widzę że coś mi się kończy wtedy to biorę nie lubię robić wielkich zapasów.



I tak podczas wizyty w Biedroneczce kupiłam zmywacz do paznokci.....ponieważ obecny mi się już kończy.Tym razem wzięłam różowy:)
Obecnie wykańczam taki sam w wersji zielonej....bardzo fajny zmywacz, nie śmierdzi aż tak bardzo jak inne.A co najfajniejsze to własnie pompka dzięki której łatwo nasączyć wacik.

Kolejną rzeczą z Biedronki jest przez wszystkich sławiony płyn micelarny.W sklepie na półce nie było go dopiero mój sokoli wzrok dostrzegł buteleczkę z tyłu w kartonie za mleczkami tej samej firmy.No i pomyślałam skoro jest to kupie tą jedną buteleczkę. Przyznam że do tej pory tylko czytałam na jego temat.Nadeszła pora kiedy będę miała okazję sama na własnej skórze go sprawdzić.

I już od samego początku spodobała mi się wygodna w użytku butelka gdzie otwieranie jest na "klik".

Wpadłam tez do Rossmanna gdzie wzięłam szare mydełko i antyperspirant Fa bo sztyfty mi się już znudziły:P

Wychodząc wzięłam ze sobą "SKARBA":)
A w środku była próbeczka  żelu Carex :)

Po drodze weszłam do H&M tylko po wypełniacz do koka bo nie chce mi się cały czas zawijać skarpet :D

Na koniec zakupowego szału :D należało się coś słodkiego i skusiłam się na tartę z owocami.
Wpadłam też do lumpeksiku gdzie dorwałam sweterek za 7 zyli :) Szary z srebrną nitką.
I to na tyle.....nie jest tego wiele....

Buziaki:*



14 komentarzy:

  1. fajne zakupy, muszę sobie kupić ten zmywacz, podoba mi się dziubek na płatek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bardzo fajny:) nie wyleje się za dużo płynu:)

      Usuń
  2. Mam ten zmywacz ale zielony :) i jest super :D a micela u mnie nie ma :( muszę poszukać w innych biedronkach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi właśnie kończy się ten zielony....

      Usuń
  3. Apetyczna tarta:)))
    Cudny sewterek!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy! :D Ja mam wypełniacz do koka duzo większy niż te z H7M ale jeszcze nawinęłam na to skarpetę taty xD hah lubię wielkie koki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja niestety aż tak wielkiego koka nie dam rady zrobić bo włosy mam krótsze i cieniowane:)

      Usuń
  5. Micel z Biedronki jest świetny, na pewno warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle dobrego się naczytałam dlatego kupiłam:)

      Usuń
  6. przypomniałaś mi słońce że chcę ten zmywacz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też w końcu skusiłam się na pierwszego micelka z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń