17 lip 2013

Paznokcie.....

Ostatnio musiałam już skrócić swoje pazurki bo było mi niewygodnie cokolwiek robić.Ciągle gdzieś zahaczałam,albo mi pękały.Postanowiłam je ściąć ale nie do samego końca:)Jak wspominałam zakupiłam odżywkę Eveline i zamierzam je trochę odżywić.


 Wcześniej  używałam odżywki tej 8w1 i po niezbyt miłych wspomnieniach traktowałam ją jako bazę pod lakier ,tą sprawdzę jak również będą takie skutki uboczne to tak samo będzie ona moją baza.
Moje paznokcie przed skróceniem wygadały tak


Na dzień dzisiejszy wyglądają one tak:)

10 komentarzy:

  1. ja używam od ok 1,5 miesiąca 8 w 1 i jestem zadowolona z efektów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jej używałam około miesiąca regularnie i z czasem nie mogłam wytrzymać z bólu.....

      Usuń
  2. Ja mam chyba 6w1, posmarowałam raz i odrzuciłam w kąt ;p Nie żeby jakoś źle na mnie wpływała, po prostu brak mi systematyczności ;p

    Masz piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. używam regularnie, jest moim ratunkiem!
    a pazurki na zdjęciu, które pokazuje, jak wyglądają teraz, wyglądają na bardzo zadbane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam 8w1 i sprawdzała się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tez paznokcie urosły wzmocniły się ale do czasu...

      Usuń
  5. Amazing nails!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądają paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, długie paznokcie.
    Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń