15 lip 2013

Nowości....

Hej Wam kochane:)
Wracam do Was po małej nieobecności z wpisem o moich skromnych nowościach z ostatniego  tygodnia:)
Parę rzeczy stwierdziłam,że sobie kupię.......bo w sumie to miałam odkładać pieniążki i nie wydawać ...no ale kto powstrzyma kobietę:D
Oto co udało mi się kupić :)
Od dawna nie byłam już w żadnym lumpeksie więc postanowiłam wejść i udało mi się wygrzebać za 4 zł koszulkę, która wygląda tak :)


Spodobała mi się jej motyw i te frędzelki , które w ostatnim czasie chyba były modne????
Niestety kolory na zdjęciu są przekłamane bo w rzeczywistości motyw jest bardziej kolorowy , żywszy.

Skoro już jesteśmy przy ubraniach to kolej na następna koszulkę z Croppa z przeceny za niecałe 30 zł
Biało-czarna z kieszonka na przodzie, z dłuższym tyłem a co mi się najbardziej spodobało to  to że ten tył i boki wykonane są z delikatnej ,przeźroczystej siateczki.....

No i ostatni zakup ciuchowy to spódniczka mini  również z wyprzedaży tym razem Stradivarius tak samo za niecałe 30 zł.

To po bokach to suwaki:P
Oprócz ubrań parę rzeczy kosmetycznych

W Lidlu wpadły mi w ręce maseczki Kolastyny

Odżywka do paznokci Eveline tym razem diamentowa....

I znany już wszystkim dobrze jedwab do włosów

A dziś przyszedł listonosz i przyniósł próbki od Tiger'a:)

Pachną cudownie:)

A u Was co nowego dziewczynki:)
pozdrawiam i przesyłam  gorące buziaki:*:*


16 komentarzy:

  1. fajne zakupy, wolę jedwab CHI od biosilka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam ochotę wypróbować ten bo wiele dziewczyn widziałam że kupowało:)później kto wie może przyjdzie pora na testowanie tego CHI:)

      Usuń
  2. genialna jest ta pierwsza bluzka!!
    pozdrawiam i zapraszam :))

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie na blogu notka o włosowej akcji, zapraszam. Piękna jest ta koszulka za 4 zł!

    OdpowiedzUsuń