25 lip 2013

I znowu....

Będąc na mieście musiałam coś kupić hehe:D Oto kilka drobiazgów.


1. Chusteczki do demakijażu Bebeauty z Biedronki:) W sumie zbyt często nie używam ale gdzieś na szybko na wyjeździe są przydatne.
2. Lakier Taft Schwarzkopf jeden z moich ulubionych lakierów do włosów.
3. Duecik do stóp czyli peeling i maska od Perfecty. Skusiłam się bo ostatnio wypróbowałam ten z Eweline i dla porównania wzięłam ten.
4.Bluzeczka Cayman



A i po ostatniej próbce z gazety "Skarb" stwierdziłam że przyda mi się w torebce żel antybakteryjny i kupiłam Carex
A jak tam Wasze zakupy, nowości coś ciekawego na wyprzedażach???


23 komentarze:

  1. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam ale maska do stóp mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo lubię lakiery Taft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna ta bluzeczka kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. mam te biedronkowe chusteczki w wersji różowej

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam tą maseczkę z peelingiem do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziś byłam na mini zakupach ;) Ale o tym w jutrzejszej notce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. taft.. moja mama zawsze go używała :) fajne zakupy, super bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na razie zasuwam w pracy i czasu brak na wydawanie kaski na szczęście. Boję się co będzie w urlop :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Żele carex kocham, zawsze mam je w zapasie. koszulka boska;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie od teraz będzie zawsze w torebce:)

      Usuń
  10. muszę te chusteczki wypróbować, bo ich jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń