19 lip 2013

Dopieszczamy.....stopy

Przyszła pora na regeneracje stóp....po całym dniu nogi troszkę obolałe wiec jest okazja położyć na nie maskę.
Chce Wam przedstawić SoS profesjonalną maskę odżywczo-regenerująca do stóp Eveline.



Ja posiadam już tylko saszetkę z maską ponieważ peeling wykorzystałam dużo wcześniej.

Co mówi nam producent o produkcie???
SOS PROFESJONALNY PEELING AKTYWNIE WYGŁADZAJĄCY DO STÓP
Skutecznie usuwa zrogowaciały naskórek, pozostawia skórę gładką i przyjemną w dotyku.
Peeling wygładzający przeznaczony jest do skóry stóp ze skłonnością do silnego rogowacenia. Formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne, działające w synergii z mikrogranulkami, delikatnie usuwa obumarłe komórki z zewnętrznej warstwy naskórka, intensywnie wygładza i nawilża. Kompleks Duo Active MoistTM oraz ekstrakty z nagietka, szałwii i rumianku wspomagają odnowę i regenerację oraz zapobiegają tworzeniu się zrogowaceń. Zastosowanie peelingu do stóp doskonale przygotowuje je do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.
SOS PROFESJONALNA MASKA ODŻYWCZO-REGENERUJĄCA DO STÓP
Intensywnie i trwale nawilża, widocznie poprawia kondycję suchej skóry stóp.
Odżywczo-regenerująca maska do stóp o wysokiej zawartości UREA maksymalnie i długotrwale nawilża skórę oraz chroni ją przed wysuszeniem. Innowacyjna formuła bogata w kompleks witamin (A, E, F) głęboko odżywia i regeneruje skórę, zapewniając jej elastyczność. Olejek z kiełków pszenicy wzmacnia bariery chroniące głębsze warstwy naskórka przed utratą wody, nawilża i uelastycznia. Ekstrakt z rumianku łagodzi podrażnienia. Maska sprawia, że skóra staje się jedwabiście gładka i delikatna w dotyku.

Moja opinia:
Duet mieści się w dwóch saszetkach, każda ma pojemność 6ml. Zabieg profesjonalny należy zacząć od peelingu, a skończyć na masce.Peeling ładnie pachnie,delikatnie złuszcza martwy naskórek. Nie jest to mocny zdzierak lecz dla mnie wystarczający, ponieważ z reguły nie narzekam na swoje stopy. Przygotowuje stopy do nałożenia maski, która również bardzo ładnie pachnie.
 Maska do stóp jest gęsta i jednocześnie kremowa przez co dobrze się ją rozprowadza na stopach. Długo się wchłania, pozostawia na stopach tłusty film dlatego trzeba sobie zarezerwować troszkę więcej czasu na taki zabieg. Pozostawia stopy nawilżone, gładkie i miękkie w dotyku.
Jestem bardzo zadowolona zarówno z maski jak i peelingu. Po takim zabiegu, stopy są gładkie, miękkie i ładnie pachnące. Polecam Wam wypróbować ten duet jeśli jeszcze nie miałyście okazji.

16 komentarzy:

  1. Na mnie czeka taki zestawik z Perfecty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo tez ma taki duecik??? to będę musiała poszukać:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. powinien być dostępny....niestety nie wiem ponieważ ja otrzymałam jako dodatek do wygranej...

      Usuń
  3. testowałam, byłam nawet zadowolona, ale najbardziej z maski :) peeling jak dla mnie za słaby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt peeling troszkę słaby zdzierak ale jak dla mnie był wystarczający...

      Usuń
  4. nie miałam takiego zestawu, moim stópka by się przydał

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam ale ostatnio kupiłam chyba też właśnie z Eveline maskę do stóp parafinową i peelengi i również byłam zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń