9 lip 2013

Cienie do powiek Quiz Cosmetics

Dziś notka na temat cieni ,które otrzymałam od firmy Quiz Cosmetics do testów.

Opis producenta: Luksusowo gładkie, idealnie przylegające, jedwabiste cienie do powiek.Dzięki specjalnie opracowanej formule są bardzo miękkie i delikatne.Aksamitna konsystencja pozwala na komfortową aplikację oraz ułatwia tworzenie ciekawych kompozycji kolorystycznych. Bogate w pigmenty cienie zapewniają trwały makijaż oczu na cały dzień. Posiadają bardzo atrakcyjną i szeroką gamę kolorów.



Moja ocena:
Wyżej przedstawione cienie to cienie do powiek Trio Nr 12 .Są to odcienie niebieskiego ,fioletowy-róż i perłowy biały.Opakowanie zawiera 6 g produktu i kosztuje na pewno nie więcej niż 5 zł dokładnej ceny nie jestem w stanie Wam podać ponieważ tych cieni nie ma na sklepie internetowym firmy.Sklep Online

Od razu powiem, że to raczej nie moja kolorystyka, poza tym nie maluję zbyt często oczu cieniami do powiek:)

Cienie znajduje się w małych plastikowym pudełeczku.Z tyłu mamy opisany skład, nazwę i numerek, producenta i datę ważności.

Choć wydaje się, że mają intensywne kolory to po nałożeniu  już takie nie są. Należy użyć większej ilości, lub nakładać je na bazę.Cienie te nie obsypują się,są mocno sprasowane dzięki czemu nie ulegają uszkodzeniu i pokruszeniu się w opakowaniu.

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. no zestawienie kolorów jest bardzo fajne:)

      Usuń
  2. Ja tez nie używam cieni za bardzo, ale kolorki ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja tez nie a jak już maluję to jakimiś neutralnymi kolorami:)

      Usuń
  3. kolory fajne :) nawet pokusiłabym się na zmalowanie czegoś w tym stylu u siebie :) mimo ze również się nie maluję na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze na jakas specjalna okazje sie przyda ta paletka:)

      Usuń
  4. SWIETNIE DOBRANE KOLORY W TYM TRIO :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym zobaczyć je na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto wie może coś mnie strzeli i z nimi zaszaleje:)

      Usuń