19 lip 2013

Biosilk- jedwab do włosów

Dzisiaj temat związany z pielęgnacja włosową.Ostatnio kondycja moich włosów troszkę się pogorszyła i postanowiłam zainwestować aż 3,99 zł. kupując jedwab dobrze Wam znany bo mowa o Biosilk. Niektóre z Was wspomniały że wolą jedwab CHI.Nie próbowałam go wiec nie mam jakiegoś porównania co do Biosilku bo w sumie tego też używam pierwszy raz. Wcześniej jak używałam to był to jedwab z Joanny.No ale przejdźmy do produktu.



Od producenta:
Jedwab Silk Therapy
Naturalny jedwab- Silk Therapy- odżywka regenerująca.Zawiera czysty jedwab, witaminy i wyciągi z roślin.Rekonstruuje i silnie nawilża włosy i skórę głowy.Zapewnia włosom zniszczonym, suchym i matowym bardzo zdrowy wygląd, sprężystość i zmysłową miękkość.Włosy są podatne na układanie.Regularne stosowanie jedwabiu chroni włosy przed utratą wilgoci, wysoką temperaturą, promieniami UV, skutkami chemii fryzjerskiej oraz zanieczyszczeniami środowiska.Pozostawia włosy jedwabiste z niewiarygodnym połyskiem.

Sposób użycia: rozetrzyj kroplę w dłoniach, rozprowadź na całej długości włosów, zwłaszcza na końcówki. Nie spłukuj. Można używać do kąpieli i nawilżenia skóry.
Pojemność: 15ml


Skład: Cyclomethicone, Dimethicone,SD/Alkohol 40B, Panthenol, Ethyl Ester of Hydrolized Silk, Octyl Methoxycinnamate, Parfum, C 12-15 Alkyl Benzoate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben 



Moja opinia


Jedwab jest w małej plastikowej buteleczce z zakrętką co według mnie jest troszkę niewygodne podczas użycia. Podczas wylewania na rękę można przesadzić z jego ilością.Ma fajny, przyjemny zapach.
Konsystencja nie jest ani gęsta, ani rzadka ale produkt jest bardzo wydajny.Ogólnie jedwab nie jest zły, wygładza włosy, nie są napuszone, są lśniące, miękkie i przyjemne w dotyku.Nie plączą się i łatwo się rozczesują.
Należy pamiętać ,że przy częstym stosowaniu może przetłuszczać i obciążać włosy ponieważ zawarte są w nim silikony ,a także alkohol,który wysusza.Jego cena jest dość wysoka bo za 15ml płacimy w Rossmanie ok. 10zł, choć często bywają na niego promocje i wtedy można go kupić za 4zł lub trafić na niego w Biedronce również w niskiej cenie.

Podsumowując jedwab ten jak na razie nie sprawdza się najgorzej na moich włosach  Jeżeli po dłuższym stosowaniu zacznie się coś dziać to na pewno go odrzucę i wrócę do Joanny.
A Wy używałyście???Jakie macie doświadczenie z jedwabiami do włosów???

P.S Zapraszam serdecznie na mój profil na FB

14 komentarzy:

  1. przerabiałam juz jedwab parokrotnie, ale w ostateczności zrezygnowałam na rzecz olejowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ten chciałam sprawdzić z czystej ciekawości zobaczymy co będzie przy dłuższym stosowaniu...

      Usuń
  2. jedwabiu nie miałam ale biosilk lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory nie używałam nic z biosilku:)

      Usuń
  3. o właśnie byłam ciekawa jego działania :) chyba sobie go zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jedwab z Biosilka z Kożuchowską, ale zawsze zapomnę go użyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam a mijałam go kilka razy w biedronce i kusił bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam go jakiś czas temu,ale zrezygnowałam bo zaczął źle działać na moje włosy;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie wysuszył mi włosy. Staram się go unikac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie czytałam ze wysusza ....dlatego teraz staram się tylko nakładać na końcówki.....zobaczymy...

      Usuń
  8. Bardzo lubię ten jedwab. Stosuję go tylko do zabezpieczania końcówek i sprawdza się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  9. stosowałam go, ale moich włosów nie chronił tak jak bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń