23 lip 2013

Akcja STOP SUCHEJ SKÓRZE z Beauty Face

Jak wiecie zgłosiłam się do akcji organizowanej przez BeautyFace pod hasłem "STOP!SUCHEJ SKÓRZE". Jest to akcja przeznaczona wyłącznie dla blogerek i ma na celu propagowanie idei prawidłowej pielęgnacji skóry pod oczami. Mówimy STOP! suchej skórze, cieniom i opuchliznom oraz pękającym naczynkom.


Dziś otrzymałam do testów płatki kolagenowe pod oczy z extraktem z ogórka.


Teraz do 2 sierpnia mam czas na testowanie i recenzje:)
A Wy zgłaszałyście się ,macie już płatki ???

PS.
Udało mi się załapać do testów NIVEA w akcji "Niebieska rewolucja",czekam na balsamik:)


7 komentarzy:

  1. jestem ciekawa Twojej opinii, biorę udział w akcji ale nie oficjalnie. nigdy nie miałam takich płatków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy .....po jednorazowym zastosowaniu to nie wiem czy można spodziewać się jakichś efektów WOW.

      Usuń
  2. Ja czekam na płatki, bo brałam udział i się zakwalifikowałam :)

    Właśnie sprawdziłam pocztę i też dostałam się do testów balsamu pod prysznic Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to super....udało nam się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też będę testować Nivea ;) dobrze że nie kupiłam ;:D a płatki ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te płatki,
    ja się nie zgłosiłam do akcji, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń