25 cze 2013

Rituals-Magic Touch

Hej dziś słów kilka o pięknie pachnącym balsami,kremie do ciała jak kto woli.

Relaks z luksusowym aromatem wiśni i mleka ryżowego.


Japonia ma bogatą tradycję obrzędów. Wiśniowy kwiat jest symbolem miłości i szczęścia. Roczny rytuał spadających płatków kwiat jest postrzegane jako przebudzenie nowego życia. 

RITUALS 

Jest to firma holenderska produkująca kosmetyki do pielęgnacji, jak również kolorówkę i kosmetyki dla dzieci. Kosmetyki maja przede wszystkim relaksować, stąd ciepłe, uspokajające zapachy. Aktualnie firma posiada pięć serii: Ayurveda, Hammam, Sakura, Tao, Tatsu. Wszystkie kosmetyki sa naturalne,testowane dermatologiczne.Nie są testowane na zwierzętach, polecane dla wegetarian.




Super pachnący i nawilżający krem do ciała. Naturalne składniki mleka, ryżu i wiśni dają  cudowny słodki i kremowy zapach. Nawilża i pielęgnuje , skóra jest promienista, a do tego pięknie pachnie.Zapach utrzymuje się nawet do kilkunastu godzin. Zdarzyło mi się czuć ten balsam nawet następnego dnia. Do tego piękne opakowanie! 
Jedyna wada to dostępność, ale dla chcącego nic trudnego.http://www.rituals.com/gb-en/
Wchłania się bardzo szybko,daje efekt jedwabiście gładkiej skóry.Wyjątkowa mieszanka zawierająca antyoksydanty, witaminę E i składnik Centella Asiatica, który pomaga wzmocnić skórę.

12 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona musi pięknie pachnąć ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest piękny:)jak go używam to nie stosuje perfum :)

      Usuń
  2. Zapachu jestem ciekawa naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, ale podejrzewam, że za zapach bardzo bym polubiła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach na pewno by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest cudowny:) więc na pewno byś go polubiła:)

      Usuń
  5. nigdy wcześniej go nie widziałam. ale wszystko można dostać przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez wcześniej nie spotkałam się nigdy z ta firmą....

      Usuń