17 cze 2013

PROFESJONALNY LAKIER DO PAZNOKCI ....

We wcześniejszym wpisie wspominałam Wam o współpracy z hurtownią AllePaznokcie od której otrzymałam do testów lakiery.Dziś chcę wam przedstawić jeden z nich. Jest to słoneczna żółć nr 63.




Wysokiej jakości lakier do paznokci, który dostosowuje się do delikatnej struktury płytki paznokcia , jak również doskonale nadaje się na paznokcie żelowe lub akrylowe.Idealnie kryje płytkę tworząc na powierzchnie paznokcia gładką i lśniącą taflę ,a niepowtarzalny pigment daje piękny, wyrazisty kolor.


Unikalna płaska budowa pędzla sprawia, że lakier bez problemu rozprowadza się na całej płytce paznokcia za jednym pociągnięciem.
Buteleczka posiada bardzo ładny kształt i wygodny pędzelek do malowania, bardzo przypomina lakier z O.P.I

Lakier utrzymuje się długo  i nie odpryskuje, jedynie ściera się na końcach po kilku dniach.


Cena: 6.90 zł dostępny na stronie hurtowni KLIK

10 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam żółtego, ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja również to mój pierwszy żółty:)i nawet mi się podoba

      Usuń
  2. Myślę, ze z torby jestes zadowolona bo ładnie się prezentuje :)
    A lakier jest bardzo przyjemnego koloru, ostatnio równiez w żółciach zaczęłam przebierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana torebka jest na żywo o wiele fajniejsza niż na aukcji:)i bardzo jestem zadowolona:) duża ,pojemna:)

      Usuń
  3. piękne paznokcie:)
    jak udało ci się nawiązać współpracę .?

    OdpowiedzUsuń
  4. w tym roku polubiłam żółty lakier do paznokci a ten jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolorek, mam złe wspomnienia z żółtym , bo w tamtym roku jeden odbarwił mi paznokcie na całe wakacje i strasznie to wyglądało. Ale nie tracę nadziei do innych żółtych :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor, mam żółty z Revlon i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń