13 cze 2013

Odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy- Decubal


 Krem ten łagodzi i pielęgnuje dzięki zawartości naturalnego składnika tłuszczowego, jakim jest lanolina zapobiegająca świądowi, suchym plamom oraz ewentualnemu nieprzyjemnemu uczuciu napięcia skóry twarzy. Krem zawiera poza tym witaminę E, która ma działanie zmiękczające. Szybko wnika w skórę i nie tłuści  - dlatego doskonale nadaje się pod makijaż.

Od producenta

Wybrane składniki:
  • Gliceryna
  • Lanolina
  • Witamina E
Wskazania: Sucha skóra twarzy.

Sposób użycia: Do codziennego stosowania na skórę twarzy – do cery suchej.

Składniki (INCI): Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetyl Alcohol, Sorbitan Stearate, Glyceryl Stearate, Citric Acid, Lanolin, Polysorbate 60, Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Carbomer, Tocopherol, Ethylhexylglycerin, Sodium Gluconate, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate.
Krem jest bardzo wydajny. przyjemna konsystencja - lekka,szybko się wchłania, pozostawia skórę miękką i nawilżoną. Mimo, iż jest to krem tłusty, łatwo rozprowadza się po twarzy, pozostawiając lekką, ochronną warstewkę. Dzięki temu efekt nawilżenia utrzymuje się bardzo długo. Krem świetnie radzi sobie z tzw. suchymi skórkami.
Krem daje uczucie odżywienia i nawilżenia .W przypadku tego drugiego, nie jest to taki efekt natychmiastowy, jednak przy dłuższym stosowaniu wyraźnie odczułam, że krem faktycznie nawilża skórę.
Co do zapachu - wszystkie kosmetyki Decubal są bezzapachowe, jednak krem ma wyraźny zapach, którego nie jestem w stanie określić.

Opakowanie to klasyczny, plastikowy słoiczek z zakrętką, dodatkowo zabezpieczony przezroczystą folią, którą należy zerwać przed pierwszym użyciem.Na uwagę zasługuje także jego wydajność - za ok. 25 zł otrzymujemy 75 ml dermokosmetyku, który ważny jest przez 12 miesięcy od daty otwarcia opakowania.

Jeżeli macie problemy z suchą skórą to polecam ten krem do twarzy bo na prawdę daje rade:) 

19 komentarzy:

  1. ciekawy kremik, wydaje mi się, że widziałam go u swojej mamy, obie mamy suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja!
    Obserwuję i licze na rewanż!
    _______________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. podejrzewam, że skoro kremik do suchej cery, to będzie świetnie nadawał się pod makijaż? :) w takim razie muszę takiego poszukać. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, ponieważ zauważyłam, że jesteś łowcą okazji a na moim blogu jest rabat -5% do wykorzystania w sklepie Preska na hasło "whynot-now", serdecznie zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dzięki kochana ale nie mam planach zakupów akurat ubraniowych:) pozdrawiam

      Usuń
  4. Używam go od jakiegoś miesiąca i ja jestem zachwycona. jest idealny:) Uwielbiam taka konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  5. It seems like an amazing product! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” and “Google+”? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio głośno o tych kremach ja nie miałam z nim styczności wydaje się byc ciekawym produktem zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kosmetyk :) tylko szkoda że nie dla mnie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po tym jak zużyłam go całego (z dużym zadowoleniem) postanowiłam spróbować drugi krem do twarzy tej marki - face vital cream i chyba jest jeszcze fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. face vital cream Decubala jest chyba jeszcze fajniejszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszystkie produkty tej firmy, tylko one radzą sobie z moją suchą skórą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda ciekawie, warto się zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachęcająca recenzja. Coś dla mojej skóry i cena przyzwoita :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love this so much! Please follow my blog at http://Janicethitran.com and like my Facebook page! https://www.facebook.com/pages/Janice-Tran/348767021880027
    I would so appreciate it.
    xx
    Janice

    OdpowiedzUsuń
  14. really love that post! You are such a perfect Girl! It would be great, if we'd follow each other on bloglovin'. just let me know, if you want to and I will follow back !! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Po Twojej recenzji myślę,że go zakupię,cena też jest ok więc wspaniale :) Miłego wieczoru,zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. thanks for share
    because i like it. really nice post
    good luck
    Secondly, this blog is a gift for my sincere to click all ads

    OdpowiedzUsuń