27 cze 2013

Malowanie ....

Pogoda nadal nie bardzo dopisuje by wygrzewać się na słonku wiec postanowiłam pomazać sobie paznokcie:D
Zaczęłam od zmywania i położyłam jedną warstwę lakieru który otrzymałam w ramach współpracy od Quiz Cosmetics Beauty Finish o nr 24:) to taki różowy-fiolet:P


Lakier jak każdy inny.Po pierwsze ma piękny kolorek i bardzo dobre krycie bo nawet jedna warstwa położona na bazę w miarę ładnie wygląda.Ja mimo wszystko pomalowałam dwa razy.Dobrze się rozprowadza na płytce dzięki dobrej grubości pędzelkowi.Nie tworzą się żadne smugi i zacieki:)

A później stwierdziłam że zrobię coś jeszcze i o wylałam sobie kilka lakierów :D
A wygląda to tak:P
Tak to jest jak Brunia się nudzi:)

16 komentarzy:

  1. Masz piękne długie paznokcie ;)) kolor świetny ;)
    Zapraszam do mnie na bloga do wzięcia udziału w konkursie ;) zorganizowanym z Butikiem LOLA :)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście odwiedzę i zaobserwuje bloga:)

      Usuń
  2. Efekt końcowy- rewelacja ;) Szkoda, że nie widac tego lepiej, ale i tak uważam, ze dobra robota ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ciężko go uchwycić:P przy moich zdolnościach fotograficznych:D

      Usuń
  3. O widze ze tez sie wzielas za paznokciowe wariowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt końcowy wyszedł super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne pazurki ;)
    ja tez nawiązałam współpracę z QUIZ ;)

    OdpowiedzUsuń