4 cze 2013

Liebster Award po raz kolejny:)



Nominację do Liebster Award otrzymałam od luciam zapraszam wszystkich do odwiedzenia jej bloga http://cosmetics-my-live.blogspot.com/


Oto pytania i moje odpowiedzi:


1.Ulubiony owoc ?


Bardzo lubię wszystkie owoce i nie mam jednego ulubionego ale najczęściej jadam mandarynki:P




2. Twoje największe marzenie ?
O marzeniach się nie mówi głośno bo się nie spełniają:)




3. Twój sposób na stres
Coś słodkiego,muzyka, dobry film lub po prostu sen.






4. Twoje motto
Życie jest, jakie jest nie da się zmienić przeszłości ani przewidzieć przyszłości.




5. Najgorsza rzecz/potrawa jaką zjadłaś ?
Chyba krewetki nie moge się przekonać do ich smaku :P




6. Ulubiony film
Nie mam




7. Masz ulubiony blog?
Odwiedzam wiele i na każdym coś mi się zawsze podoba dlatego nie mam ulubieńca....




8. Twój największy atut to...
Szczerość....




9. Co chciałabyś zmienić w swoim wyglądzie ( jeśli coś takiego jest ) ?
Nic bo akceptuje siebie i to jak wyglądam.




10. Rower czy auto ?
Auto i rower bo bardzo lubię wycieczki ....




11. najlepsza drogeria to.....
Nie ma takiej chyba:D hehe ja tam lubię i naturę i rossmanna:)

Ja nie nominuję nikogo i nie zadaję pytań bo wiadomo że większość z was już opowiadała na ten TAG.:)

6 komentarzy:

  1. Widzę nie tylko ja nie lubię krewetek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja natury nie mam u siebie w okolicy :P ale ostatnio wszystko się u mnie buduje to i pewnie Natura powstanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sen tez jest jednym z moich sposobów na stres ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie zdecydowanie wyżycie się fizyczne jest najlepszym sposobem na stres :)

    OdpowiedzUsuń