7 cze 2013

Lakierowo....

Dziś zaprezentuje Wam lakier do paznokci Wibo French Manicure.

French manicure
Lakier idealny od wykonania klasycznego french manicure,nadaje efekt wypielęgnowanych paznokci,elegancka i najbardziej tradycyjna kolorystyka,nadaje paznokciom estetyczny ,zadbany wygląd.

Trwały i efektownie wyglądający lakier do wykonania samodzielnego i eleganckiego French Manicure. Ten typ manicure cechuje się subtelnością i delikatnością dlatego może być stosowany na co dzień jak i na  wieczorne wyjścia. Występuje w klasycznych tonacjach różu i beżu. Możesz kolory ze sobą dowolnie zestawiać, by nadać paznokciom estetyczny i zadbany wygląd. Wygodny i szeroki pędzelek, zapewnia łatwą aplikację. 


MOJA OCENA

Pierwszy lakier do frencha z którego jestem zadowolona osobiście używam go na co dzień bez robienia frencha:P. Wcześniej zawsze lakier tworzył mi smugi. Może to kwestia mało wprawnej ręki no ale nie potrafiłam sobie żadnym ładnie pomalować paznokci. 

Ma fajną konsystencję (nie lubię gęstych lakierów), szybko schnie po nałożeniu ale w buteleczce nie wysycha i  ma wygodny pędzelek ,którym ładnie się maluje, za jednym pociągnięciem pokrył mi całą płytkę . Mój kolor jest mleczny wydaje mi się ze to nr 7 dokładnie nie wiem bo napisy eis wytarły:P
Świetny "nudziak". Dyskretny, idealny na co dzień, do szkoły, pracy, dobrze podkreślający naturalne piękno ,daje efekt czystych i zadbanych paznokci. 

Plusy:
+ jest nie drogi
+ wydajny
+ ma przyjemny pędzelek, 
+ nie jest gęsty
+ szybko wysycha

+ ładnie kryje

9 komentarzy:

  1. piękne długie paznokcie,
    a lakiery wolę mocniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dziś postawiłam na naturalność:)

      Usuń
  2. bardzo ładne paznokcie :) ja właśnie dzisiaj zrobiłam sobie frencha ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale długasyy :) a ja własnie lubię taką naturalność

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to masz pazurki Brunia :) a naturalność jest najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widząc Twoje paznokcie, popatrzyłam na moje złamasy i łyso mi się zrobiło. :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolorek, też lubię naturalne:))

    OdpowiedzUsuń