21 cze 2013

Krem do rąk .....Love Me Green

Jak juz wiecie  dzięki akcji na FB otrzymałam próbki i miałam okazje przetestować kosmetyki tej firmy.Chce dziś Wam przybliżyć  troszkę Organiczny Rewitalizujący Krem Do Rąk.




Właściwości:
Dzięki specjalnie skomponowanej formule ten organiczny krem do rak skutecznie regeneruje i chroni dłonie. Unikalna receptura sprawia, że szybko się wchłania nie pozostawiając uczucia tłustego filmu na skórze dłoni. Efekt działania kremu utrzymuje się jeszcze długo po jego zastosowaniu, pozostawiając skórę przyjemnie gładką i aksamitną. Łagodnie rozjaśnia przebarwienia.


Sposób użycia
Używać kilkakrotnie w ciągu dnia. Nakładać na oczyszczoną skórę dłoni.



Zapach kwiatów frangipani jest egzotyczny, kwiatowy. Można się w nim doszukać wielu różnorodnych nut zapachowych: począwszy od owocowej, trochę jakby kremowej brzoskwini, poprzez wiosenny jaśmin, na zmysłowej tuberozie skończywszy.

Krem ten jest przeznaczony do każdego rodzaju skóry.Posiada właściwości odżywcze,nawilżające i regenerujące.


Produkt nie zawiera:
  • parabenów
  • fenoksyetanolu
  • silikon
  • EDTA
  • Oleje mineralne pochodzące z parafiny petrochemicznego
  • Etoksylowane produkty
  • Naturalny zapach
  • Konserwanty zaakceptowane przez Ecorcert
  • ECOCERT ekologiczne

Dostępny na stronie :http://love-me-green.pl/

Cena: 49,90 zł/75ml

20 komentarzy:

  1. Gdyby nie cena za krem do łapek chętnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz racje cena jak na krem do rąk odstrasza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojoj cena nie na moją kieszeń jeśli chodzi o krem do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę kosztowny, ale chyba da się go wytłumaczyć jakością i bardzo przyjaznym składem. Ciekawa jestem jego zapachu, skoro bardzo wielowymiarowo go opisujesz. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. dokładnie ....nie dałabym tyle za krem do rąk...

      Usuń
  6. miałam próbkę tego kremu, cudowny był.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja z tej próbki też jestem zadowolona:)

      Usuń
  7. cena nie mała jak dla mnie za krem;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak dla mnie za krem do rąk to tez sporo kasy....

      Usuń
  8. Dziękuję za zaobserwowanie mojego bloga odwdzięczyłam się i gratuluję 100 obserwatorów :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt, ale cena jednak nie powala :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. troszkę .....:) bardziej niż troszkę :P

      Usuń