24 cze 2013

Flip-Flop czyli paznokcie w kolorze kameleona:)

Dziś kolejna odsłona panokciowa lakieru od hurtowni AllePaznokcie.

nr. 2

Lakier do paznokci dający niezwykłe efekty wizualne pod wpływem zmiany kąta padającego światła.
Absolutnie fantastyczny jeśli  chodzi o walory kolorystyczne W zależności od kąta padania światła zmienia się jak kameleon.

Raz jest fioletowy raz zielony innym razem niebieski albo różowy.Ciężko uchwycić ten efekt na zdjęciach i oddać jego urok bo pod każdym kątem wygląda inaczej. 

Jakość lakieru jest bardzo dobra. Dwie warstwy idealnie kryją płytkę paznokcia. Szybko schnie i nie tworzy smug, łatwo się zmywa.Nakłada się bardzo dobrze,dzięki średniej grubości pędzelka.Jego jedynym minusem jest to, że po kilku chwilach od nałożenia lakieru na paznokciach niestety pojawiły się bąbelki.

Jeśli spodobał wam się lakier i chciałybyście go nabyć, zapraszam na stronę internetową hurtowni Allepaznokcie, gdzie aktualnie możecie nabyć go jeszcze taniej niż wcześniej, a mianowicie za 14,90zł/16 ml
Spotkałyście się z takimi lakierami??
Ja osobiście jestem pod mega wrażeniem i jest on obecnie moim ulubieńcem.

13 komentarzy:

  1. Nigdy wcześniej nie widziałam takiego lakieru. Jest bombowy!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny :D nigdy nie miałam takiego cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kupuj kupuj warto bo naprawde fajny lakier...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Twoje paznokcie robią super wrażenie :) sa piękne

      Usuń
    2. kochana są skrócone już bo za często gdzieś zahaczałam:D
      dziękuje:*

      Usuń
  5. Nigdy nie miałam takiego lakieru, a efekt jest jak najbardziej w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też jest to pierwszy lakier z takim efektem....jeszcze kuszą mnie termiczne:)

      Usuń
  6. Świetny!
    Rewelacyjnie prezentuje się na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń