4 cze 2013

Decubal, Face Wash czyli Nawilżająca pianka do mycia twarzy

Po otrzymaniu paczki od razu przystąpiłam do testów.Na pierwszy rzut poszła pianka do mycia twarzy o której chcę Wam dziś trochę  napisać.Po prawie tygodniowym używaniu pianki myjąc  nią twarz dwa razy dziennie rano i wieczorem jestem mile zaskoczona tym produktem.Zazwyczaj do mycia twarzy używałam żeli ale od teraz jestem przekonana do pianek w tym przypadku do tej.

Opis produktu:

Łagodna i nawilżająca pianka do mycia twarzy, odpowiednia dla cery suchej i wrażliwej. Jej konsystencja jest niezwykle lekka i łagodna dla skóry twarzy. Decubal Face Wash skutecznie oczyszcza skórę bez jej odwadniania.
Delikatnie złuszcza naskórek dzięki zawartości alantoiny, nawilża dzięki zawartości gliceryny, łagodzi podrażnienia dzięki zawartości rumianku, pobudza naturalny proces regeneracji dzięki zawartości witaminy B3. Pozostawia skórę oczyszczoną, nawodnioną i gotową na zastosowanie kremu do twarzy.
Bezzapachowy, nie zawiera konserwantów ani tłuszczu.

Cena: ok 20 zł / 150 ml


Pianka jest bardzo wydajna, wystarczy na długi czas. Do tego ma bardzo wygodne do użycia opakowanie z higieniczną pompką, która się nie zacina.Pianka jest bardzo delikatna, nie jest gęsta.Wystarczy raz,dwa razy nacisnąć aby wydobyć odpowiednią ilość do umycia twarzy.

Ma bardzo fajny skład: Glycerin, Aqua, Sodium Cocoamphoacetate , PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Niacinamide,Sucrose Cocoate, Allantoin, Caprylyl Glycol, Bisabolol, Sodium Gluconate, Citric Acid 

Podsumowując pianka jest świetna. Dobrze myje, usuwa resztki makijażu  dobrze się pieni, jest wydajna, nie podrażnia, nie uczula i nie zapycha. Idealna do każdej cery. Po zastosowaniu pozostawia cerę ładnie nawilżona.
Pianka nie zawiera barwników, konserwantów i środków zapachowych.
Oczyszcza bez pozostawiania uczucia ściągnięcia  Po jej użyciu skóra jest wręcz mięciutka i nawilżona ,w końcu ta pianka ma lepszy skład niż niejedna maseczka nawilżająca.
Polecam wszystkim osobom z suchą skórą, pianka jest bardzo przyjemna w użyciu i przy tym ultra-delikatna i niedroga.

5 komentarzy:

  1. oooo fajna ta pianka i taka treściwa, nie miałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna, nawet opakowanie mnie się podoba :) pozdrawiam zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa ta pianka :) chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubie pianki do twarzy ale tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń