10 cze 2013

AllePaznokcie.....czyli słów kilka o nowej współpracy

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z Allepaznokcie. 
Jest to hurtownia oferująca wysokiej jakości produkty, skierowane do osób z branży kosmetycznej i fryzjerskiej. Poza przeróżnymi lakierami, ozdobami czy odżywkami, znajdziecie tam również perfumy, czasopisma, produkty do włosów, kosmetyki, sztuczne rzęsy.
Asortyment jest na prawdę szeroki.Więc zapraszam do odwiedzenia strony internetowej allepaznokcie.



Dziś otrzymałam paczuszkę w której znalazły się  4 lakiery w idealnych jak dla mnie kolorach. W kopercie znalazły się także ozdoby w postaci 2 słoiczów, które z pewnością będą idealne do manicure letniego.

A z resztą zobaczcie same:)


A kolory prezentują się tak :

Niebawem na pewno napiszę Wam więcej o każdym z lakierów:)
Chciałam bardzo podziękować hurtowni za piękną przesyłkę a przede wszystkim za zaufanie:)
Wszystkim bardzo serdecznie polecam.


21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. moja reakcja po otwarciu koperty to też było WOW:D

      Usuń
  2. Super kolory :) Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję
      kolory trafione w 100% jak dla mnie:)

      Usuń
  3. gratuluję współpracy, masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudne kolorki :) na jaki kolor pomalowałaś kciuk? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne, a w szczególności pierwszy kolor na paznokciu na prawo. Jak dla mnie taki kosmiczny!!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzw.Flip-Flop który daje efekt kameleona:)

      Usuń
  6. prześliczne lakierki dostałaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. oo ale ładne kolorki :) wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. woow , jakie długie paznokcie:D:D piękne kolory;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tą firmę od jej początku istnienia. Jestem kosmetyczką i wielokrotnie miałam okazję pracować na ich produktach :)

    Pozdrawiam

    Z przyjemnością zajrzę by przeczytać recenzje na temat ich kosmetyków. Dlatego obserwuję. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam styczność z lakierami i powiem szczerze, że niektóre sztuki mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mnie również urzekła najbardziej ten flip flop słynny kameleon:)

      Usuń
  11. wspaniałości widzę ciekawe wysłali do Ciebie czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje:) koło rodziców mam ich hurtownię, kupiłam sobie dwa lakierki, ale chyba muszę podskoczyć po coś jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń