13 maj 2013

Poniedziałek i paczuszkowo

Witam!
Chcę wam dziś przedstawić kilka informacji na temat mojej nowej współpracy jaką udało mi się nawiązać z firmą  JM Spa & Wellness.
Klika słów o firmie:

JM Spa & Wellness to sklep internetowy, w którym zaopatrzyć się można w produkty firmy Scandia Cosmetics SA - markę The Secret Soap Store, oferującą naturalne kosmetyki do mycia, kąpieli i pielęgnacji. Warto też dodać, że produkty te nie są testowane na zwierzętach oraz nie zawierają organizmów modyfikowanych genetycznie.

W ramach współpracy otrzymałam paczkę startową na którą niestety dość długo czekałam bo prawie tydzień.Ale dziś odbierając ją od listonosza byłam zadowolona bo z daleka  już unosił się piękny zapach.

Co miesiąc będę otrzymywała kolejne paczuszki do testów z kilku linii kosmetycznych:
-naturalnej
-z masłem shea
-arganowej




Tutaj link do sklepu : Klik

Bardzo cieszę się z tej pachnącej współpracy będzie mi niezmiernie miło testować te kosmetyki. 
Zapraszam do odwiedzenia profilu firmy na FB JM Spa& Wellness Kosmetyki

A teraz przedstawię wam zawartość mojej paczki. Tak jak wspomniałam odbierając ją od listonosza od razu dało się wyczuć piękny zapach a był ona za sprawą mydełek i kuli do kąpieli na szczęście wszystko było całe nie w kawałkach.

1.Musująca Kula do Kąpieli Róża

110g-8,50 zł 
DOSTĘPNĘ W SKLEPIE W KILKU ZAPACHACH -KLIK

2.Naturalne Mydło z Borowiną 

250g-9,90 zł
DOSTĘPNE TUTAJ-KLIK

3. Trzy małe mydełka 

1.Mydełko Arganowe 

Luksusowe Mydełko Regenerująco-Łagodzące 20g-3,90 zł
DOSTĘPNE W SKLEPIE-KLIK

2. BIO Mydło Czarna Porzeczka 

110g-10,80 zł 
DOSTĘPNE W SKLEPIE -KLIK

3.BIO Mydło Borowina

110 G-10,80 zł
DOSTĘPNE W SKLEPIE-KLIK

Niebawem pojawi się recenzja więc zapraszam do obserwowania mojego bloga:)


14 komentarzy:

  1. bardzo fajna paczka,
    ciekawi mnie mydło borowinowe i kula bo nie znalazły się w mojej paczce. od 16 są wysyłki kolejnych paczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się zapowiadają te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne te kosmetyki dostałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Musująca kula do kąpieli pewnie pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem ci że wszystko pachnie obłędnie:)

      Usuń
  5. ale świetna paczuszka, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kule od JM SPA :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne maja produkty, ale wiele bloggerek wypowiada się, ze ta firma podchodziła do nich nieprofesjonalnie, bo wysyłała paczki niezabezpieczone przed uszkodzeniem i kazała płacić sobie za niektóre przesyłki.
    Miłego testowania :)
    Ps kula o zapachu róży pewnie fantastycznie pachnie na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiem czytałam....ja miałam zabezpieczone w foli bąbelkowej a płaci się za jedna paczkę startową...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mydełko borowinowe bardzo ładnie wygładza skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyny wszystkie paczki od JM Spa wysyłane są juz zabezpieczone pisali o tym na swoim sklepie;)

    OdpowiedzUsuń