29 maj 2013

Paczka od Decubala....

Po długim czekaniu w końcu trafiły w moje ręce kosmetyki duńskie do skóry problematycznej i atopowej firmy DECUBAL. Dziś tylko pokażę, a recenzję niektórych kosmetyków znajdziecie na blogu za jakiś czas.



Wszystkie produkty Decubal są specjalnie przeznaczone do skóry suchej i wrażliwej, co oznacza, że są wolne od substancji zapachowych, barwników i parabenów, oraz substancji mogących zakłócić równowagę hormonalną. Decubal oparty jest na prawie 40-letnim doświadczeniu i dlatego stanowi dziś jedną z najlepiej przetestowanych serii produktów do pielęgnacji skóry.

Produkty Decubal stale są poddawane testom podrażnieniowym. Jego bezzapachowa formuła i skuteczność działania została doceniona przez profesjonalistów, dla których Decubal stał się rozwiązaniem problemu suchej skóry ich pacjentów.Dermokosmetyki Decubal dostępne są tylko w aptekach.
Dziś Decubal to jedna z największych marek wśród produktów do pielęgnacji skóry suchej i wrażliwej w Skandynawii.

14 komentarzy:

  1. wow ale kosmetyków, masz co testować :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, ale paczka, genialny zestaw.
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. porządny zestaw...przyjemnego testowania życzę:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i ja, swoją drogą ta firma pozytywnie mnie zaskoczyła! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania :) Czekam z niecierpliwością na recenzje :P Duuużo tego strasznie :)

    Obserwuję i liczę na rewanż u mnie :) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo duża paczuszka :). Miłego testowania! Czekam z niecierpliwością na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa jaki będzie efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łooo ale fajnie tez chce tyle kosmetykow !

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem ciekawa ich efektów:))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna pak, gratuluję współpracy.
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń