23 maj 2013

Maseczka głęboko nawilżająca.

Kiedyś wspominałam o zakupie 2 maseczek z Pefecty w  Lidlu. Zawsze byłam wierna maseczką Ziaji ale postanowiłam wypróbować inną i padło na Perfecte. Skusiłam się na 2 saszetki ale do tej pory testowałam tylko jedną z nich.Chciałabym Wam powiedzieć kilka słów na jej temat. 

Mowa tu o Beauty Mask maseczka głęboko nawilżająca na twarz, szyję i dekolt.
Z pozoru mała saszetka (10 ml/1,55 zł) ale wystarcza na wiele użyć ,w moim przypadku na 4 razy ponieważ nie nanosiłam na twarz zbyt grubej warstwy.Maseczki tej nie należy zmywać wystarczy delikatnie nadmiar wetrzeć lub usunąć chusteczką. Ja zawsze nakładam ją wieczorem bo fajnie się wchłania i nie zostaje wtedy na twarzy  tłusta warstwa. 
Konsystencja tej maski ma postać kremu o seledynowym kolorze i pięknym zapachu.Łatwo się nakłada na skórę, nie spływa.

Poza tym maseczka przede wszystkim nawilża czyli spełnia swoje główne zadanie,nie uczula jak inne maseczki i nie podrażnia.

A co mówi nam producent??

Maseczka na twarz, szyję i dekolt głęboko nawilżająca w saszetce.
Zawiera wyciąg z peruwiańskiego drzewa Tara, który wraz z czystym sokiem aloesowym gwarantuje głębokie i długotrwałe nawilżanie skóry. Esencja z kwiatu pomarańczy łagodzi podrażnienia, a kompleks witamin i aminokwasów odżywia komórki. Dzięki zawartości lipidów zbożowych maseczka znakomicie regeneruje skórę przywracając jej gładkość i wypoczęty wygląd.



Ciesze się że mogłam ją wypróbować i przyznam sie, że ją polubiłam a teraz jestem bardziej ciekawa tej koktajlowej która wykorzystam przed specjalną okazją:)
Serdecznie polecam ,warto przetestować ją na własnej skórze tym bardziej ,że nie należy ona do drogich kosmetyków.

10 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze tych maseczek, mają duży wybór

    OdpowiedzUsuń
  2. tej nie miałam, ale tę drugą tak :) podoba mi się :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tych maseczek, ogólnie z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam wiele razy tą nawilżająca maseczkę i taka jedna saszetka starczała jednorazowo na buzie moja, mojej mamy i mojej siostry :) wydajna saszetka na 3 buzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze ją wykorzystać bo mam w domu:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych jeszcze nie miałam ale z Perfecty pokochałam maskę gruszkową !<3 Za zapach i to co robi z moją buzią, czyli matuje, odżywia i ogólnie super pielęgnuje. Polecam ją jak te ci się skończą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jedną z nich ale jeszcze nie używałam, czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że mają maseczkę do cery trądzikowej, ale nie widziałam jej w Rossmannie:(

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te maseczki
    pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń