29 maj 2013

Lovely, Spectacular Me

Mam dziś dla Was recenzje tuszu.Taki średniaczek za ok 10zł do nabycia w Rossmannie.
Tusz efektownie podkreśla i pogrubia rzęsy. Specjalnie wyprofilowana szczoteczka perfekcyjnie rozprowadza mascarę, docierając do każdego włoska. 

  • silikonowa szczoteczka - takie lubię najbardziej ponieważ najlepiej rozczesują rzęsy
  • świetnie pogrubia i wydłuża w zawiązku z tym spełnia obietnice producenta
  • tusz szybko wysycha, przez co nie jestem ubrudzona tuszem dookoła oczu
  • odpowiednio czarny kolor tusz
  • do opakowania  nie mam zastrzeżeń podoba mi się nawet kolor:P
  • dobra cena i dostępność 

Podsumowując jestem zadowolona z tuszu. Dzięki świetnemu aplikatorowi można na prawdę dokładnie i efektownie nałożyć tusz. Szczoteczka jest odpowiednio zbudowana i giętka, używa się jej bez problemu. Zapach mi trochę nie odpowiada ale nie utrzymuje się na długo. Ale zapach jak zapach, przecież nie to liczy się w tuszu. 
Nie skleja rzęs, długo wytrzymuje. Dokładnie kryje, lekko wydłuża i na prawdę pogrubia. Efekt widoczny już po pierwszym pociągnięciu.

Jedynym minusem jest to że troszkę się kruszy, a ewentualne wcześniejsze poprawki na starą warstwę nie wyglądają już tak efektownie, bo na rzęsach osadzając się po prostu grudki. Koniec końców jednak tworzy fajny naturalny efekt, przynajmniej przez te kilka pierwszych godzin.
A jakie jest wasze zdanie na temat tego tuszu??? Używałyście go??


7 komentarzy:

  1. Nie miałam ale ciekawy :) ja teraz kupiłam różowy z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety nie jestem zwolenniczka tuszów z Lovely ze wzgledu na to, że sie szybko krusza

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne rzęsy. tusz wart wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze i raczej prędko nie będę ze względu na ilość zakolejkowanych tuszy, jakie mam... :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ejj, ale on fajny jest! Super efekt i za taką cenę ^^

    OdpowiedzUsuń