17 maj 2013

Letnio ,słonecznie ciepło....

Ja już czuje lato:)



20 komentarzy:

  1. Oj ciepełko ja też już czuje wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moj urlop dopiero w październiku, nie dobijajcie mnie.
    z chęcią poleżałabym w takim hamaku nad wodą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj uwierz że nie tylko ty bys tak poleżała mnie też się marzy wypad nad wodę:)

      Usuń
  3. ciepełko, ładne słoneczko, inspiracje na blogu a ostatnia matura sama sie nie zda:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jemu.. Mi również marzy się ciepło ale Anglia działa na mnie niezwykle dolujaco... Właśnie przez tą wiecznie chłodna i deszczową pogodę. W sumie nie wszyscy na raz mogą być zadowoleni... Muszę czekać na kolejny urlop (który już w lipcu), albo mieć nadzieję że tutaj w końcu zawita słoneczne i ciepłe lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym już chciała wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde jak ja bym chciał teraz sobie poleżeć na słoneczku nad morzem ooo świetne zdjęcia pozdrawiam i zapraszam do siebie http://dominikazwanziger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. rowniez czuje lato dlatego tez zaczelam sie rozgladac za fajnymi zwiewnymi sukienkami ;) jedna z nich mozesz obejrzec w moim ostatnim poscie

    zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania jesli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety mogę w tym roku tylko pomarzyć :(

    OdpowiedzUsuń
  10. I LOVE your blog...Great photos!Really enjoying:)FOLLOW YOU NOW! Please check mines If you want we can follow also with facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też już czuję lato, aż nic mi sie nie chce, a już pracować najbardziej:/

    OdpowiedzUsuń
  12. też tęsknię za latem!
    sprawdź może mail aktywacyjny zawieruszył Ci się w spamie? :|

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam do mnie na bloga :) http://kolorowe-testy.blogspot.com będę robić niedługo dla obserwatorów konkursy z kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey girl, these photos look so cool! I wish I could go to the beach right now. Keep up the great work, your blog is wonderful. Feel free to check out mine ;) Kisses from New York City
    http://www.hollylovespaul.com/

    OdpowiedzUsuń