10 maj 2013

Kwietniowe denko

Witajcie dziewczyny:)
Dziś szybki post o zdenkowanych kosmetykach w miesiącu kwietniu.
Nie ma tego zbyt dużo i są to głównie rzeczy z pielęgnacji kolorówka nadal w użyciu :)

1.Micelarny płyn do demakijażu twarzy i oczu- Delia 
Nie jestem w ogóle zadowolona z niego i więcej już nie kupię.Twarz po nim strasznie się kleiła, mocno się pienił....zero zalet...

2.Make up starter- Nivea 
Bardzo fajny krem idealny pod makijaż.Jednak mi nie odpowiadał ponieważ się rolował na twarzy.

3.Tonik nagietkowy- Ziaja
Strasznie lubię kosmetyki tej firmy i na pewno kupie kolejny tonik być może ten ogórkowy.

4.Płyn do mycia ciała i włosów-Johnson's
Mała buteleczka (50ml) która otrzymałam z innymi próbkami.Wykorzystałam do mycia pędzli.

5.Sensibio H2O-Bioderma dobrze wszystkim znana.
 Nie zrobił na mnie ten płyn wielkiego szału.
Miałam mała próbkę 20 ml 

6.Antybakteryjny płyn do płukania jamy ustnej-Colgate Plax - Wrażliwe zęby i dziąsła.
Delikatny płyn bez alkoholu.
Oczywiście pozostawia świeży oddech.

7.Płatki kosmetyczne 100szt.-Cleanic 
Moje ulubione ponieważ się nie rozwarstwiają.


Używałyście któregoś produktu???

10 komentarzy:

  1. Hmm żadnego z nich nie miałam :) Czekam na Johnson's tyle czasu, ale już się chyba nie doczekam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. również mam mlyn micelarny z Delii i mam podobne zdanie.. leży w pólce odstawiony na bok..

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje denka. nie uzywałam zadnego z Twoich wykonczonych, zuzytych kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pogoń tych z JM Spa&Wallness. napisz do nich na fb. co z Twoją paczką, już dawno powinna być. To jakieś nieporozumienia. od 16 będą wysyłane już kolejne paczki z kremem do rąk i kolorówką.

      Usuń
  4. używam tych płatków kosmetycznych 100szt.-Cleanic. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. mój synek miał ten płyn z jonsona i dostał jakieś uczulenie po nim


    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam tylko ten płyn z johnsona :) ale jeszcze go nie używałam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko miałam oprócz 1 2 i 5 :) ale ziaja mnie kiedyś uczuliła i póki co się od niej trzymam z daleka ale może jeszcze kiedyś spróbuję :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem spore denko. Płyn Johnsona używałam ;) Zapraszam Cię na rozdanie na moim blogu, 3 osoby wygrywają, zapraszam: http://test-by-destiny.blogspot.com/2013/04/rozdanie-z-jm-spa.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń