27 maj 2013

Golden Rose

Troszkę o paznokciach i kolorku który ostatnio na nich zagościł.Mowa o lakierze z Golden Rose o numerze 203.
Wysokiej jakości seria lakierów do paznokci. Produkt ten jest wzbogacony substancjami przedłużającymi trwałość manicure. Lakier nadaje połysk. Dostępny w bogatej i modnej kolorystyce (11ml).Produkt nie zawiera formaldehydu, toluenu, dbp i kamfory.



Dobry lakier w niskiej cenie, świetne kolory ja mam niesamowicie żywy róż. Lakier jest dość trwały,minimalnie ściera się na końcówkach. Dwie warstwy dają całkowite pokrycie płytki paznokcia. Nie tworzy smug, daje ładny efekt , dobry pędzelek.Kupiłam go w tamtym roku we wakacje i do dziś jego konsystencja jest bez zmian, nie zgęstniał.

15 komentarzy:

  1. neon w dodatkach jak najbardziej jestem na TAK

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za odwiedziny :D
    I tak mi też przypadł do gustu ten trend :D
    Świetny lakier :)
    Lubię takie odcienie!
    Pozdrawiam:
    zakochanaroza.blogspot.com
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. neony w tym roku rządzą:) na paznokciach-fajny dodatek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny kolor :) pozdrawiam zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ten lakier w domu :) i też te lakiery z Golden sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny lakier :) Spodobał mi się :)

    madzik-madzikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swego czasu obraziłam się na lakiery tej marki, ale teraz je lubię. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Marze o takich spodenkachhh!!!
    zapraszam do mnie: http://rozalias-fashiob.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Golden Rose to jedna z moich ulubionych marek lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń