22 maj 2013

Eliksir......ale nie młodości :)

Hej kobietki moje  kochane!!!!!!
Troszkę zaniedbałam blogowe sprawy ,ale to wina ciągłych wyjazdów ,bieganin,wizyt niektórzy wiedzą o czym mowa :)
Ale dziś z racji tego że pogoda się popsuła i padało stwierdziłam, że skoro i tak siedzę przy komputerze to napiszę coś dla Was:)
Będąc w Łodzi podczas łażenia po mieście weszłam do Rossmanna ale zupełnie w innym celu niż kupno kosmetyków.Chciałam kupić swojemu psu kostki by po powrocie jak mnie przywita pocieszyć go czymś no i kupiłam ,ale oprócz tego oczywiście wpadła mi w rękę pomadka dobrze wszystkim znana i opisywana chyba na wszystkich blogach.
Mowa tu o Eliksirze z WIBO.

Już od dawien  dawna miałam w planach kupno tej pomadki ale jakoś będąc na zakupach zawsze wychodziła mi z głowy bo interesowały mnie rzeczy ,które były mi bardziej potrzebne.No ale teraz się w końcu skusiłam i mam :)
Kupiłam ją w odcieniu 06 jest  to taki róż,kosztowała niecałe 9 zł
Opakowanie jest zwyczajne plastikowe troszkę kiczowate ale mimo wszystko przyciąga wzrok.

Co nam mówi producent o produkcie???

POMADKA ELIKSIR Podkreślone i nawilżone usta

  • nie wysusza ust i dodatkowo sprawia, że stają się aksamitnie miękkie
  • trwalsza niż błyszczyk
  • najmodniejsze odcienie sezonu

Nabłyszczająca formuła pomadki  zapewnia ustom nawilżenie nadając im soczysty kolor. W kolekcji znajduje się 8 modnych i klasycznych odcieni – wystarczy wybrać jeden z nich dla siebie i czarować pięknym uśmiechem. W palecie kolorów znajdą się odcienie różu, brązu i czerwieni. Lekka konsystencja pozwala na łatwe rozprowadzenie się koloru tworząc ochronną powłokę na ustach by prezentowały się nie tylko pięknie ale i zdrowo.


Zalety:

-spora gama kolorystyczna nie wiedziałam jaką wybrać:P
-dostępność (w każdym Rossmannie)
-cena 9 zł (w promocji na pewno taniej)
-nawilżenie ust, nie podkreśla suchych skórek,daje lekki, subtelny mokry połysk
-konsystencja  jest świetna
- trwałość dość kiepska bo po piciu czy jedzeniu szybko się ściera

Generalnie to bardzo fajna szmineczka i polecam jak ktoś nie ma:)
Jeżeli macie to czekam na wasze zdanie:)








8 komentarzy:

  1. kiedyś kupiłam sobie tą pomadeczkę i nie narzekałam na nią :) dobrze się sprawdzała w swojej roli tak jak to opisałaś :) a co do kolorów, to też z wyborem mialam problem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie kolory ładne, ale ja jestem wierna pomadce z nivei:)

    OdpowiedzUsuń
  3. eliksiry są piękna sama mam 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam ale kuszą mnie od pewnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam odcień 03 i nie rozstaje się z nią :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię te pomadki, na razie mam dwie :)

    OdpowiedzUsuń