24 maj 2013

Chcesz od życia więcej? Zacznij od włosów!

image1image2

Niech się stanie pielęgnacji cud

image3
Do Polski weszły właśnie długo wyczekiwane kosmetyki marki Aussie - preparaty do pielęgnacji włosów rodem z Australii, które w magiczny sposób nawilżają i chronią nawet zniszczone włosy.

Wszystko dzięki unikalnym formułom, zawierającym unikalne australijskie składniki - takie jak olejek z orzechów makadamia, eukaliptus, chmiel, dzika brzoskwinia i inne.
text1
button1
5 wyjątkowych czarodziejskich linii Aussie będzie można znaleźć
już od maja na półkach drogerii Rossmann.
A więc... niech się stanie pielęgnacji cud.
Ktoś widział???

10 komentarzy:

  1. ja niestety nie widziałam mimo , że często bywam w Rossmannie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ajć muszę w nie zainwestować;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widziałam niestety, ale ale ja właśnie bardzo gorąco poszukuję czegoś do odżywienia moich włosów. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nono, nie widziałam, ale może dlatego, że się nie przyglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, zapraszam Cię do Akcji Maliny :) więcej info na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o nie widziałam tego jeszcze,a bywam bardzo często ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Także nie widziałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń