6 maj 2013

Biedronkowiec



Chcę wam przestawić
 normalizujący żel-peeling oczyszczający od BeBeauty - 4,99zł z Biedronki, który zapewne dobrze znacie.
Żel ten na stałe zamieszkał w mojej łazience, polecam go Wam bo na prawdę za taką cenę warto wypróbować. Myjąc twarz czuć działanie drobinek peelingujących. Po umyciu skóra jest odświeżona i oczyszczona z zanieczyszczeń, żel dobrze radzi sobie także z makijażem.



Skutecznie oczyszcza skórę twarzy z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum, zapobiegając błyszczeniu się twarzy. Peelingujące mikrogranulki łagodnie złuszczają naskórek, wygładzają i odblokowują pory. Zawarty w żelu wyciąg z cytryny rewitalizuje i poprawia kondycję skóry. Zapewnia optymalny poziom nawilżenia. Skóra po użyciu żelu jest głęboko oczyszczona, wygładzona i odświeżona.

- dokładnie oczyszcza z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum
- zapobiega błyszczeniu
- wygładza
- zachowuje naturalny poziom nawilżenia

Składniki aktywne zawarte w żelu:


 wyciąg z cytryny 
 witamina A
witamina B
peelingujace  mikrogranulki 

150 ml żelu jest zamknięte w tradycyjnym jak przy większości żelów opakowaniu, w tej nowej zmienionej wersji nie jest przeźroczyste.
Moja ocena:

przyjemna konsystencja, widoczne mikrogranulki
+ ani za gęsta ani nie za rzadka,  nie wylewa się z rąk
+ odświeża
+ oczyszcza
+ nie powoduje podrażnień
świetny zapach,
+ delikatnie złuszcza martwy naskórek, bez poczucia ściągnięcia i podrażnienia
+ dobrze oczyszcza skórę twarzy 
+ dostępny w każdej Biedronce w przystępnej cenie



A wy miałyście ten żel? Co o nim sądzicie i którą wersje wolicie? 
I ogólnie co myślicie na temat kosmetyków z biedronki?

8 komentarzy:

  1. ja mam ten różowy żel-krem ;) i bardzo lubię ogólnie kosmetyki z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. do biedronki nie mam po drodzę ale gdy lista zrobi się długa kosmetyków które polecacie z tego sklepu to się tam wybiorę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam tego micelarnego żelu do mycia i demakijażu i jest świetny! :)
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o tym żelu:) ale skład mnie zainteresował:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie próbowałam żadnych kosmetyków z Biedronki, boje się tam chodzić, nie mają wyjścia dla klientów bez zakupów przez co czuje się jakby ktoś stał nade mną i charczał "musisz coś kupić inaczej nie wyjdziesz" xD a tak poważnie to muszę kiedyś wypróbować bo cena jest na prawdę śmieszna!
    ~P. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze zacząc uzywac micelarnego zelu do mycia;P
    pozdrawiam:P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam mieclar i jestem mega zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń