5 kwi 2013

Test

Nie wytrzymałam i musiałam już dziś sprawdzić czy naprawdę ten odplamiacz usuwa te plamy:D
Poświeciłam koszulkę i zrobiłam na niej 3 plamki :D


Tu przed użyciem magicznej różdżki :D 

a tu już po zastosowaniu: )


Plamy prawie zniknęły ,wiadomo że nie tarłam ich też zbyt długo.Po wyschnięciu plama po herbacie zniknęła całkowicie,gdybym przyłożyła się bardziej to wydaje mi się ze ketchup też by zniknął ,natomiast gorzej troszkę z podkładem ale wiadomo jak to podkład ;/
Mimo to jestem bardzo zadowolona z tego produktu i tak jak napisałam jest to moja magiczna różdżka, która od dziś będę nosiła w torebce bo będąc gdzieś na mieście ,jedząc coś zdarza mi się poplamić i w takiej sytuacji jest niezbędny własnie taki produkt.

18 komentarzy:



  1. hej super blog i fajne zdj. zapraszam do mnie jeśi zostawisz link pod ostatnim kom. i bd mnie obserwować chętnie się odwdzięczę ZAPRASZAM

    http://ikadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. tak się zastanawiałam, czy poczekasz na plamę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, rzeczywiście to jest bardzo przydatna rzecz ;) kolejna, o której jeszcze nie słyszałam, ale która by mi się przydała. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no świetna sprawa na jakieś male plamki:D

      Usuń
  4. O tym nie słyszałam, ciekawa rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam,że coś takiego w ogole jest. Ale bardzo fajne, przydało by się coś takiego w torebce.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. super wcześniej nie słyszałam o tym cudzie,a jak radzi sobie z kolorowymi ubraniami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat tego nie wiem bo próbowałam na białej koszulce ale wydaje mi się ze efekt możne być jeszcze lepszy:)
      wszystko pewnie tez zależy od materiału:P

      Usuń
  7. oo ^^ herbatka zeszła :D ja zazwyczaj wylewam na siebie właśnie herbatę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiałam się nad kupnem ale jak widać nie warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto tylko trzeba bardziej się przyłożyć do usuwania plamy bo ja to robiłam bardzo szybko i niedokladnie:P

      Usuń
  9. Na plamy od podkładu rewelacyjny jest szampon z odrobiną wody. Wystarczy lekko natrzeć taką plamę szamponem i wodą, zostawić na 15 min., a następnie wyprać normalnie lub po prostu to spłukać jakoś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo kjurcze fajny i na pewno przydatny :D Chociaz jakos sie obawiam ze niedalby rady z innymi plamami na ktore jestesmy skazani na zewnatrz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no możne byc ciężko to wszystko zależy od plamy;/

      Usuń