29 kwi 2013

Po weekendowe drobne zakupy + nagroda

Witajcie kochane:)
Jak minął weekend???U mnie wszystko super oprócz pogody ,która niestety nie dopisała:(
Chciałam wam pokazać moje małe zakupy......biedronkowo-lidlowo rossmannowe:D
Poza drobnymi zakupami w Rossmannie odebrałam swoją wygraną z konkursu na Rossnet.pl. Powiem wam że dopiero pierwszy raz udało mi się coś tam wygrać.No to przechodzimy do sedna :

Oto moja nagroda :
Jest to lampka Energizer Lumee Casa (na zdjęciu zaświecona :P, posiada ona 4  folijki po których założeniu świeci  kolorowo ja jednak wole białe światło :)

jak dla mnie bardzo śmieszna i gdybym miała w planach kupienie lampki  na pewno bym nie skusiła się na tą rzecz........tym bardziej za tą cenę (89,90).....ale skoro udało się wygrać to odebrałam bo każda nagroda cieszy:)

Przy okazji będąc już w Rossmannie zapytałam o maszynki ,które można  było odebrać za free o dziwo jeszcze były więc przygarnęłam jedną tzn mój K. jest jej właścicielem.

 skusiłam się na kupno lakieru Wibo nr 492
(przepraszam za zdj. kolor nie jest dobrze oddany)

jest  on matowy bo nie lubię lakierów z drobinkami,
kolor jasny niebieski podchodzący chyba pod mięte:)
Niedługo go wypróbuje to pokaże jak wygląda na  pazurach:P
Kosztował 5,99 zł

Zakupiłam też swoje ulubione saszetki zapachowe
Magnolia pachnie cudownie...(2,99zł)

 A w biedronce podkusiło mnie do zakupu podkładu BeBeauty
bo słyszałam , że wyprodukowany jest przez Eris:P

Zobaczymy czy będzie dobry....ale za cenę 9,99 zł nie spodziewam się cudów :D
Kolor naturalny-02
Miała któraś z was może ten podkład??
Ja wybrałam matujący bo były tez kryjące ,ale ich odcienie wydawały mi się ciemniejsze.

No i w Lidlu złapałam 2 maseczki Perfecty za 1,55 zł (szt.)
Oczywiście nie obyło się bez oblężenia pólek z tymi kosmetykami  przez starsze panie....dlatego złapałam tylko 2 rzeczy bo nie chciało mi się przepychać....
Nawilżająca i rozświetlająca.
Więcej napiszę po ich wypróbowaniu.




5 komentarzy:

  1. hahaha ale śmieszna lampka :D Gratulacje :) Ja też wygrałam pierwszy raz bio oil i byłam w szoku :O lakier też fajny, lubię tę firmę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no śmieszna prawda??:)ale przyda się na szafkę nocną:P

      Usuń
  2. gratuluję wygranej:)
    matowy miętowy? chyba trzeba sie przejść do rossmanna:D

    OdpowiedzUsuń
  3. lampka jest piękna :):) lakier też ma cudny kolor a podkładu jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń