5 kwi 2013

Odplamiacz kieszonkowy Purequeen



Ostatnio przeglądając internet wpadł mi w oko odplamiacz kieszonkowy,który już większość z was  na pewno zna.
Ja nigdy podobnego cuda nie posiadałam i dlatego mnie bardzo zaciekawił postanowiłam,że  napiszę wiadomość i bardzo szybko uzyskałam odpowiedź z propozycja współpracy.
Dzięki uprzejmości Pana Leszka jestem od dziś posiadaczką właśnie tego cuda:)
Na pewno w najbliższym czasie uda mi się go przetestować na plamach i napisać o jego działaniu kilka słów.


A dziś kilka słów o produkcie.

Kieszonkowy odplamiacz w formie pisaka, który usuwa plamy po kawie,herbacie,winie,soku, czekoladzie i inne świeże plamy po jedzeniu.Nie usuwa jednak plam po krwi,atramencie.Najbardziej skuteczny jest przy plamach ,które nie zawierają tłuszczu. W przypadku plam z tłuszczem również sobie radzi, lecz po wyschnięciu może zostać ok. 5% widoczności plamy (czasami z takimi plamami nie radzą sobie również tradycyjne proszki do prania) - jednakże nadal jest to nieoceniona pomoc, w przypadku gdy nie mamy możliwości zmiany ubrania.


na odwrotnej stronie mamy instrukcje jak użyć odplamiacza:
1. Należy usunąć nadmiar plamy wycierając chusteczka lub wilgotna ściereczka.
2. Następnie należy nanieś płyn bezpośrednio na plamę poprzez kilkakrotne naciśniecie końcówki odplamiacza.
3.Lekko pocierać tkaninę końcówką w obrębie plamy.
Ważne jest, aby po zaaplikowaniu płynu na plamę trochę dłużej pocierać 
końcówką o materiał, tak aby powstała delikatna pianka. Następnie znów 
wytrzeć plamę chusteczką, tak aby nadmiar płynu w nią wsiąkł.


W przypadku, gdy rezultat nie będzie zadowalający należy powtórzyć czynność 1 lub 2 razy - w zależności od uciążliwości plamy.Należy pamiętać, aby oceniać efekty po wyschnięciu materiału.
Produkt ten zagości na pewno w mojej torebce:)

Cena tego cudeńka to 17,99(allegro)



5 komentarzy:

  1. wiele dobrego czytałam o tym odplamiaczu:) szczerze to przydałby mi się taki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przyda się do torebki:)fajny gadżet:P

      Usuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o nim ale przydałby się taki gadżet :D

    OdpowiedzUsuń
  3. to jak sprawdzisz jak działa, daj znać:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak większość osób jestem ciekawa efektów...jak będzie rzeczywiście skuteczny to warto się w niego zaopatrzyć:) Z niecierpliwością czekam na wynik testu:)
    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń