23 kwi 2013

FlosLek -żel pod oczy

Dziś kilka słów o  żelu pod oczy jaki stosowałam przez jakiś czas.



Jest to żel z arniką na sińce,obrzmienia firmy FlosLek. Zmniejsza on cienie i obrzęki wokół oczu. Polecany do pielęgnacji okolic oczu dla każdego rodzaju skóry płytko unaczynionej. Także dla osób, u których pod wpływem czynników zewnętrznych lub wysilania wzroku przy pracy np. z komputerem, występują objawy przemęczenia .



Stosowanie:
Stosowany wieczorem - działa kojąco i odprężająco, łagodzi objawy zmęczenia oczu, zmniejsza cienie i obrzęki tzw. "worki". Nawilża i rozjaśnia skórę.
Stosowany rano - opóźnia powstanie obrzęków powiek i skóry wokół oczu oraz zmniejsza skłonność do ich powstawania. 


Sposób użycia:
Niewielką ilość żelu rozprowadzić równomiernie na dolnej i górnej powiece zachowując bezpieczny odstęp od  worka spojówkowego.




Moja opinia:

Plusy:
  • niska cena,
  • szeroka dostępność.
  • higieniczna tubka,
  • niesamowita wydajność.
  • nie podrażnia skóry ani spojówek, 
  • nie wysusza, chłodzi, 
  • odświeża,
  • napina skórę, 
  • szybko się wchłania     
Minusy:

  • lekko się lepi,
  • nie nadaje się pod makijaż
Spotkałam sie z bardzo negatywnymi opiniami co do tego żelu mimo to wypróbowałam go an sobie.Co prawda obrzęków nie mam więc nie wypowiem się w tej kwestii. Jednak na sińce mi pomógł. Nie ma on może bardzo spektakularnego działania, ale przy regularnym stosowaniu rano i wieczorem bo zużyciu niecałej jednej tubki osobiście zauważyłam różnicę. Widzę że jest poprawa na lepsze bo sińce się nieco rozjaśniły. Przystępna cena dałam za niego coś ok 8 zł no  i produkt polski . 

9 komentarzy:

  1. i znowu coś fajnego! dzięki za odwiedziny:) również obserwuję i zapraszam do polubienia nas na fb:) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię ten żel pod oczy, jest świetny i ma niską cenę:) A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi również przypadł do gustu mimo wielu negatywnych opinii:P

      Usuń
  3. Fajny! Nie słyszałam o nim wcześniej!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie próbowałam ale morze się skusze .
    ZAPRASZAM http://ikadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja od dłuższego czasu używam koziego mleka z ziaji,ale może następnym razem spróbuje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, może kiedyś wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  7. A slyszalam ze te zele z Flosleku sa bardzo kiepskie;(
    Ja uzywam podobnego zelu pod oczy z Ziaji i nie jestem zadowolona:)
    Zapraszam do mnie:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez ale mimo wszystko stwierdziłam ze wypróbuje i jakoś dal rade....

      Usuń