11 kwi 2013

Decubal czyli testowanie


Wzięłam udział w akcji. Wypełniłam ankietę i udało się załapać do testowania.Teraz tylko czekać na przesyłkę.Nigdy nie miałam okazji wypróbować tych kosmetyków.Jestem bardzo zadowolona.
Będę miała okazje sprawdzić na własnej skórze jak działają dermokosmetyki :)




W skład zestawu testowego wchodzi 11 kosmetyków pełnowymiarowych:

  1. Decubal Face Vital Cream 
  2. Decubal Body Cream 
  3. Decubal Hand Cream 
  4. Decubal Intensive Cream 
  5. Decubal Shover & Bath Oil 
  6. Decubal Face Wash 
  7. Decubal Clinic Cream 
  8. Decubal Anti-Itch Gel 
  9. Decubal Lips & Dry Spots Balm 
  10. Decubal Face Cream 
  11. Decubal Eye Cream 
A wam udało się zakwalifikować do  testów???



17 komentarzy:

  1. ja właśnie wypełniłam ankietę i czekam :) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ale juz jest akcja zakończona wszystkie zestawy w ilości 1000 rozeszły sie

      Usuń
  2. ooo naprawdę? ale szkoda ....
    zazdroszczę , pochwal się koniecznie otrzymanymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko dostane to bądź pewna ze się pochwale:D

      Usuń
  3. gratulację!:> ja się załapałam również, w końcu coś:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już wypróbujesz te kosmetyki to czekam na ich recenzję ;) chętnie się dowiem czy są dobre :) pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jak przyjdzie odpowiednia pora to jasne ze będzie recenzja
    wręcz będę nimi zanudzała :D hehe
    jak na razie trzeba poczekać na paczuszkę:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog. :) A kobieta w tle mnie rozbraja, mój ideał piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. UWielbiam tą firmę, jak dla mnie każdy kosmetyk jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow to tym bardziej cieszy mnie fakt testowania tych idealnych kosmetyków :)

      Usuń