16 kwi 2013

Beattet- Biżuteria artystyczna



Dziś otrzymałam przesyłkę od przemiłej Pani Beatki:). Nigdy wcześniej nie testowałam biżuterii wiec jest to nowość na moim blogu.:)Mam nadzieje że was zainteresuję.
Pani Beata zajmuję się  tworzeniem własnoręcznie  przepięknej biżuterii. Jeżeli macie ochotę zobaczyć jej cudeńka  to zapraszam na jej profil na FB BeattetKolczykiArtystyczne .
Ja w  ramach współpracy otrzymałam piękne bransoletki i pierścionek:).A z racji tego że nie nosze kolczyków dodatkowo znalazłam zawieszki do telefonu.
Byłam zaskoczona jak otworzyłam kopertę , nie sądziłam że tego będzie aż tyle.....
Oto skarby ,których jestem już właścicielką:)

W paczuszce było aż 8 bransoletek.Wszystkie są starannie wykonane. Jedna z nich stała się już moją ulubioną:)
Bardzo spodobał mi się też uroczy pierścionek z kwiatkiem.

Wszystkie bransoletki ujęły mnie bardzo swoim wykonaniem i kolorami,mają w sobie to coś  :)
Będą idealnie pasowały do wiosenno-letnich stylizacji.
A wam jak się podobają te cudeńka :)

Pani Beacie bardzo dziękuję za przemiłą współpracę :)
Mam nadzieję ,że biżuteria będzie się długoooooooo nosiła:)


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziekuje:)
      jestem naprawdę zaskoczona...

      Usuń
  2. Twój blog jest świetny ! Przeczytałam trochę notek i jestem pod ogromnym wrażeniem ! :)) Obserwujemy? Ja już to zrobiłam. :) Pozdrawiam ! :) *.*

    OdpowiedzUsuń