30 kwi 2013

Balsamowo :)


Dziś chcę wam przedstawić swoją kolekcję balsamów SORAYA.
Już dość dawno udało mi się je wygrać w konkursie i jak na razie wykorzystałam tylko jeden. Na pewno o nich już czytałyście i może same miałyście.

Te trzy leżą sobie w pudełeczku i czekają na swoja kolej.

a ten już dobiega końca:)
Te balsamy kusiły mnie od dawna, a teraz zbliża się taka pora gdzie można eksponować swoje "piękne ciało" więc zacznę używać następnego.

Kilka słów o wszystkich balsamach:
Jedwabna formuła balsamów Soraya Piękne Ciało została stworzona dla kobiet o wyrafinowanym guście, ceniących komfort i zdrowy blask swojej skóry. 
Balsamy dekorują ciało, otulają je i rozpieszczają.
Cały zestaw tworzą 4 rodzaje balsamów:
  • Soraya Piękne Ciało Sunny touch - Balsam do ciała poprawiający koloryt skóry z wyciągiem z orzecha królewskiego
  • Soraya Piękne Ciało Celebrity- Balsam do ciała rozświetlająco- nawilżający ze złocistymi drobinkami
  • Soraya Piękne Ciało Silk touch-Balsam do ciała wygładzająco- nawilżający z proteinami jedwabiu
  • Soraya Piękne Ciało Model skin - Balsam do ciała wyszczuplająco- antycellulitowy z różowym pieprze


Wszystkie zaopatrzone są w odżywcze i aktywne składniki min. kwas hialuronowy. Co ciekawe każdy balsam z tej serii będzie dodatkowo wyszczuplał i nawilżał. Śliczne opakowania wprost urzekają a zapach obłędny.
Każdy jest o pojemności 200ml a ich ceny nie są wygórowane bo na promocji można je już kupić za jedyne 9.90:)

Wiem że dużo dziewczyn pisało o nich dlatego nie chcę się zbytnio powtarzać.
Jeżeli macie ochotę na recenzję tego, który już wykorzystałam czyli ten antycellulitowy to piszcie.

13 komentarzy:

  1. Ale fajne, nie widziałam jeszcze takich :D Całkiem ciekawie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja widzę je ciągle- atakują i kusza z każdego miejsca ;) i właśnie muszę jakiś spróbować ;)

      Usuń
  2. Nie dawno EDZIA, je reklamowała. Lubię ładne opakowania, ale jeszczę sie na nie, nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie Edyta Górniak była ich ambasadorką:)

      Usuń
  3. nie używałam nigdy takich balsamów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowania mają śliczne :))

    Hmm chyba pojadę teraz je kupić !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Ciebie bardzo miło i wiosennie.Pozdrawiam i jeśli pozwolisz zostanę i rozgoszczę się na dłużej-bo jest tu ciekawe.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam raz jeszcze J

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tego wyrównującego koloryt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jeszcze ich nie widziałam :) Rozejrzę się w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam takich,ale zaciekawiły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam balsam z tej serii ,niestety nie był dla mnie .wysuszał bardziej moją skórę;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja posiadam balsam nawilżająco- wygładzający z tej serii i jest po prostu rewelacyjny ! Oprocz pięknego wyglądu opakowania no i super zapachu jest to naprawdę dobry produkt. Balsam ma fajna konsystencje, dobrze sie rozprowadza i naprawdę szybko wchłania. Co do efektu - skora jest dogłębnie nawilzona i wygładzona juz po kilku dniach stosowania widać poprawe jej stanu- Polecam super seria :)

    OdpowiedzUsuń