20 mar 2013

The Versatile Blogger Award



Zasady zabawy są następujące:
każdy nominowany powinien pokazać nagrodęVersatile Blogger Award u siebie na blogu
podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
nominować 15 blogów
poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów



Dziś odpowiem na TAG: 7 faktów o mnie. 
Otagowała mnie Anessca , za co bardzo jej dziękuję i zapraszam na jej bloga KLIK :)

NO TO ZACZYNAMY!!!
1.
Jesteś miłośniczką zwierząt. Kocham wszystkie i bardzo mocno się do nich przywiązuje. Obecnie posiadam tylko psa nad czym strasznie ubolewam ,gdybym mogła miałabym własne mini zoo w domu :)
2.
Bardzo lubię zakupy.
Ogólnie mam bzika na punkcie kupowania nowych kosmetyków,ubrań i wszelkich dodatków(buty,torebki,paski) :P
No i oczywiście biżuterii bo jestem jak sroczka :D
3.
Na co dzień używam tylko podkładu, pudru, różu i tuszu do rzęs.
Ale bardzo lubię mocny makijaż oka.
4.
Nie lubię polityki i nie interesuję się nią ,nie oglądam w ogóle żadnych informacji jak jest poruszany ten temat.
5.
Jestem szczęśliwie zakochana od 4 lat w swoim wybranku poznanym na portalu Fotka.pl 
6.
Jestem zmarźluchem.
Zimą wolę siedzieć w domu .Raczej nie wychylam się na dwór no chyba że już naprawdę muszę i  jest w miarę ciepło.
Za to kocham lato i słońce.
7.
Nigdy nie poczułam ani odrobiny chęci, żeby zrobić prawo jazdy.Ten temat był od zawsze  mi obojętny. Ja i prowadzenie samochodu hehehe...?

Z racji tego że nie posiadam zbyt dużej liczby obserwatorów chciałabym nominować te osoby, które  nie odpowiadały jeszcze na ten TAG i są chętne do wspólnej zabawy. :)
Czekam na linki do waszych wpisów.
Pozdrawiam buziaczki cmok cmok :*

6 komentarzy:

  1. Cieszę Się Kochana :) bardzo fajne odpowiedzi :)i w wielu wymienionych przez Ciebie faktach się zgodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no to chyba ja o sobie mogłabym powiedzieć to samo oprócz 7 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie lubię zimy ;) Wiosna i lato to dla mnie cudowne pory roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też znam swojego chłopaka z internetu :D
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie tu u Ciebie i też kocham zwierzaki;)) oraz jestem zmarźluchem brr ;))
    obserwuję i zapraszam:)
    http://dreaminspire90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń