26 mar 2013

TAG


 Do zabawy zostałam nominowana przez Chokkie Lady.
Bardzo mnie zaskoczyła za co dziękuję :*

 Liebster Award

Zasady:
Nominację otrzymujemy od innego bloggera. Przeważnie otrzymują ją blogi o małej ilości obserwujących (do 200), co pozwala na ich rozpowszechnienie. Jest to swego rodzaju „nagroda” za nienaganne prowadzenie bloga. Odpowiadamy na 11pytań otrzymywanych od osoby nominującej, następnie naszym zadaniem jest nominować 11 osób i podać nowe pytania.
Ważne: Nie można nominować osoby, która nominowała Ciebie !

Pytania mi zadane:

1. Dlaczego postanowiłaś prowadzić bloga?
Kiedyś miałam bloga na pingerze, ale nie miałam zbytnio dużo czasu by go prowadzić.Ostatnio troszkę się zmieniło I postanowiłam założyć swojego bloga tutaj ,a najbardziej dlatego, że zainspirowałam się innymi blogerkami ,kiedy przeglądałam ich wpisy.No i tak o to powstał mój blog MODNY STYL:)

2. Korzystasz z jakiś ciekawych rozszerzeń do bloga, które możesz polecić?
Nie korzystam z żadnych,bo do końca jeszcze sama nawet nie wiem co i jak:) cały czas poznaję jego nowe funkcję.

3. W jaki sposób próbujesz wypromować siebie w sieci oraz swojego bloga?
Nie promuję go !
Czasami na forum na którym jestem dość często wspomnę o jakiejś nowej notce:) i to tyle.Stąd mało osób obserwujących :P

4. Wolisz posty o modzie, kosmetykach, jedzeniu czy "misz masz" tematów?
Sama osobiście wolę wszystkiego po trochu:)
Lubie czytać o modzie, przeglądać stylizacje dziewczyn ,które są naprawdę bardzo fajne, chętnie czytam też różnego rodzaju recenzje kosmetyków kierując się przy tym wyborem ich :)

5.Jakie firmy odzieżowe są Twoimi faworytami?
Zdecydowanie Mohito i Stradivarius to moje ulubione firmy ale chwale sobie też H&M głównie za SALE :P

6. Kupujesz ubrania w second handach? Jeśli tak to lubisz sama je przerabiać?
Jasne, że kupuję chociaż już dawno nie byłam.Nie widzę w tym nic złego,a wręcz przeciwnie czasami można trafić na prawdziwe perełki i za to lubię SH:)

7.Starasz się podążać za "modowymi nowinkami"?
Czy staram się podążać??Może nie zawsze ,ale lubię mieć coś w swojej szafie co jest akurat modne w danym sezonie i nie koniecznie musza to być ubrania,bo uwielbiam dodatki.Poza tym to coś musi być w moim stylu bo nie zawsze nowości trafiają w mój gust:)

8. Skąd czerpiesz inspiracje?
Właśnie z blogów i serwisów modowo - urodowych poświęconych kobietą :)

9. Jakie strony internetowe odwiedzasz aby być stale poinformowana o nowościach?
Nie ma takich stron na które stale wchodzę by dowiadywać się o nowościach....zazwyczaj dostaje informacje w Newsletterach i wtedy wchodzę.

10. Masz swoją ulubioną blogerkę? Jeśli tak podaj link do jej bloga.
Chyba nie mam tak bardzo ulubionej ,ale często zaglądam do Marity :P

11.Co byś zmieniła w moim blogu? :)
CHOKKIE LADY w Twoim blogu kochana nie zmieniłabym niczego:)
prowadzisz go Ty sama i jest taki jak Tobie się podoba:):*

THE END


To teraz kolej na moje pytania:

1. Ile byłabyś w stanie wydać na perfumy, które Ci się podobają i jakie masz ulubione?
2.Kosmetyki bez których nie wyobrażasz sobie życia?
3.Gdybyś miała możliwość zmienienia czegoś w swoim wyglądzie to co by to było?
4.Co najbardziej Cię denerwuje?
5.Skąd pomysł na bloga?
6. Czy jesteś nastawiona na negatywne komentarze?
7. O czym najbardziej lubisz pisać? 
8.Jakie barwy dominują w Twoim codziennym makijażu,stroju ?
9.Czy uważasz, że drogie znaczy lepsze biorąc pod uwagę kosmetyki?
10.Jaki makijaż uważasz za najbardziej kobiecy?
11.Ulubiona marka kosmetyków kolorowych?


Do zabawy zapraszam dziewczyny:

http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/
http://bazylutekk.blogspot.com
http://catchthosemoments.blogspot.com/
http://caths-life.blogspot.com/
http://halflajf.blogspot.com/

Na początek tylko 5 osób :P

7 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za odpowiedzi!! <3
    Fajnie się czytało ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za nominowanie:P i zapraszam do obserwowania:)

      Usuń
  2. Dziękuję Ci Kochana za nominację :**** Jest mi bardzo miło!
    Nie obiecuję, że w najniższym czasie odpiszę bo na prawdę mam mnóstwo pracy, więc na razie blog odszedł w odstawkę. Tylko od czasu do czasu mogę zaglądnąć na kompa a tak to cały czas w rozjazdach ;(
    Fajne odpowiedzi napisałaś :***
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominowanie, w najbliższym czasie odpowiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) i Twój blog bardzo szybko sie rozwija :) oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja dziękuję za otagowanie mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci dziękuje za komentarz i zaproszenie do siebie.;)
    pozdrawiam:) bardzo fajny blog.;)

    OdpowiedzUsuń