16 mar 2013

Porównanie kremów BB Garniera

Miałam okazję zużyć 2 kremy BB firmy Garniere

1.Garnier Skin Naturals, Miracle Skin Perfector [Beauty Balm Perfector] (Upiększający BB krem 5 w 1)*









Krem BB (Beauty Balm Perfector) to kosmetyk wielofunkcyjny. Posiada właściwości nawilżające i korygująco-upiększające. Może być stosowany jako podkład, krem lub baza pod makijaż. BB stapia się z cerą, sprawiając że twarz jest naturalnie wygładzona, z wyrównanym kolorytem, bez efektu maski. Zawiera pochodną witaminy C i filtr UV.


Producent wymienia 5 cudownych właściwości swojego kremu BB:- Nawilża 24h- Wyrównuje koloryt- Koryguje niedoskonałości- Rozświetla- Chroni przed promieniami UVA/UVB - SPF 15Dostępny w dwóch odcieniach. Przeznaczony do cery normalnej i suchej.Wiele czytałam na temat kremów BB, zainteresowana postanowiłam kupić ten krem ale okazało się że jest kompletnym niewypałem ;[ 

*Plusy* -dobrze nawilża-wydajny


*Minusy* - bardzo słabo kryje- twarz po zastosowaniu kremu strasznie się świeci- mało kolorów 





2. Garnier Skin Naturals, BB Cream Miracle Skin Perfector [Beauty Balm Perfector] Oil Free



Garnier BB Miracle Skin Perfector Oil Free jest przeznaczony dla cery tłustej lub mieszanej. Raz nałożony daje efekt perfekcyjne stonowanej skóry bez świecenia. Idealna konsystencja z optymalnym kryciem świetnie wtapia się w skórę oraz chroni skórę przed szkodliwymi promieniami UV.
Skrót `BB` w nazwie swojego kremu Garnier wywodzi od `Beauty Balm Perfector`, nie od `Blemish Balm Cream`. Wg deklaracji producenta jest to kosmetyk jedynie "inspirowany sukcesem azjatyckich kremów BB"!
Wybrałam go , ponieważ zachęciły mnie inne opinie , miałam jednak pewne obawy co do produktu ,a teraz jestem nim  zachwycona


*Plusy* -bardzo ładnie dopasowuje się do koloru cery-nie pozostawia efektu maski-długo utrzymuje się na skórze-baaardzo wydajny
*Minusy* -wylewa się w każdej pozycji, czy jest otwarty czy zamknięty-nieładnie pachnie-niewiele kryje

3 komentarze:

  1. Słabe krycie to już chyba cecha większości kremów bb. Może w lato się sprawdzą i dla osób bez większych problemów z cerą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne odczucia co do tych kremów BB. Używałam obu i u mnie bardziej się sprawdził ten do cery tłustej i mieszanej (moja jest mieszana). Faktycznie lepiej się trzyma i jak dla mnie nieźle kryje. Teraz wyszły dwa nowe do cery wrażliwej i przeciwzmarszczkowy ciekawa jestem jak będa się sprawować.

    OdpowiedzUsuń
  3. no też jestem ciekawa tych nowych :)

    OdpowiedzUsuń